Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluju

09. 01. 2009
1
11
796

Miluju tvý krásný oči, když se na mě z láskou díváš,

miluju tvůj krásnej úsměv,když mě rozesmíváš,

miluju tvý sladký rty, pokaždý když mě něžně líbáš,

miluju tvůj lehkej dotek na mým těle, vždycky když ho objímáš,

miluju tvý krásný slova, co do ouška mi šeptáš.

 

Děkuji ti lásko za všechno to krásný co mi dáváš!


11 názorů

a jaký je tvůj občanský nick ?

ale to ne to vůbec:) budu ráda když mi tu k tomu někdo bude něco psát:-D

výborně :-) budu se tomuto místu vyhýbat

Dejme tomu...spíš tim že tu mám ještě jednu přezdívku kde sem psala vždycky o těch s kterýma sem tou dobou byla...a jemu to přišlo líto tak sem mu slíbila že o něm jich bude nejvíc a tak sem si rovnou dala i nivou přezdívku kde to bude jenom jeho...

ty chceš udělat někomu radost tím, že vyvěsíš pár veršíků na písmák ? podivné...

Lidi omlouvám se že sem to nenapsala už dřív, ale sem tu pro to,že chci udělat někomu radost a slíbila mu,že mu věnuju pár veršů,jinak tu mám jinou přezdívku,ale chtěla sem mu jen udělat radost a dát tu těch veršů víc a samostatně:)to že je to jak z dívčáku to fakt dík no:D ale tak třeba jako smska to prý bylo krásný a mě nenapadlo nic jinýho než to krásný dát i sem:p ale jinak dík:)

tohle je jen průvan slov, které nemají žádnou provázanost... zkus to znova a lépe, případně piš něco jiného :-(

sharene.de.maire: jsou tu i horší věci ale jinak souhlasím autorovi: to neznamená, že je to špatné jde o pohled jakým se budem koukat v dívčím časopise by byla z lepších (pro mě říkanka bez rytmu)

nevím, jestli to zrovna patří na písmáka je to jak z dívčího časopisu:(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru