Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

**Oslavy

11. 01. 2009
0
0
577
Autor
kriss-kross

Podívejte se na mě těma druhýma očima, které ukrýváte v šuplíku..Pak mě pochopíte..

Den jako každý jiný..jen, jsem zase o rok starší..sedím na balkoně toho nejúžasnějšího bytu na světě..nikde jinde se mi tak dobře nevychutnává Ta nikotinová tyčinka jako přímo na tomto místě...Asi to bude tím, že za balkonovými dveřmi se pohybuje  ta nejlepší osoba na světě...ta osoba, která mě miluje, líbá, lechtá, směje se mi, osoba, která by pro mě měla pochopení, ikdyž bych jí zavolala ve 4 hodiny ráno a chtěla poradit s barevným odstínem laku na nehty...Ta osoba, která mě podrží i při těch nejkrizovějších situacích v životě...
 On mě dokáže naštvat, rozesmát se na plné kolo, protože ty jeho kecy se vážně někdy opravdu nedají vydržet...On mi uvaří ten nejlepší oběd na světě, jak by to žádný šéfkuchař v nejlepší restauraci nedokázal....
..protože on vaří s láskou..on vše dělá s láskou....
Jak zpívá jednou jeden člověk: Život je jen náhoda, jednou jsi dole jednou nahoře, život plyne jak voda a smrt je jako moře..Každý k moři dopluje, někdo dříve a někdo později, kdo v životě miluje ať neztrácí naději...
 Náhodou jsme se potkali...Náhodou jsme se dali dohromady..jen náhodě mohu děkovat, že mi umožnila jej poznat.... Jsem totiž šťastná....
                   ...Vím, že si řeknete: Jéžiš, taky jsem to prožil...
                                                ...Ale opak je pravdou...Nikdy jsi Ho nepoznal, takže neprožil....
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru