Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ukolébavka

13. 01. 2009
9
14
1530
Láska je slepá hluchá třeba jak jinak přelstít svědomí milence co tě ukolébá až do bezvědomí

14 názorů

Delfín
14. 01. 2009
Dát tip
Hotová /nejen!/ sexuální vichřice, co? A žádný meteorolog Tě nepředpoví!;o)

neroušek
14. 01. 2009
Dát tip
A to je dobře.*******

jojo, jako pavián taky :)))))

neroušek
14. 01. 2009
Dát tip
To,jo,to jo a neroušek vidí Jarmilu,jak má úsměv od ucha k uchu jako pomeranč.To umí jen Jarmila.******

páni!!!! slabá žena??? kde´s to vzal? to snad navenek, že musíme tu svoji sílu krotit, aby neřádil denně všude uragán :))))))))

Delfín
14. 01. 2009
Dát tip
Líbí, Jarmilko? Jen malá žertovně pojatá veršovánka...Vždyť je to za jedny prachy: mračit se či smát! A vrásky od smíchu jsou tak půvabné, zvláště na něžné ženské tváři! Smích je nejmocnější zbraní jakou slabá žena vládne, a kdo podívá se na ní, též se směje, duše mládne... ;o))

Delf: povedený kousek :))))))))))))))))))))*****

neroušek je bystrozraký neroušek!!!! :)))))

Delfín
14. 01. 2009
Dát tip
Milenec, ten svědomí nemá, jen velkou touhu po Tobě, ať mluvíš či máš ústa němá, chce Tě mít v každé podobě! A řečí žhavých polibků na rty Tvé píše vyznání, jak celou vzít Tě chce si tu, a pranic mu v tom nezbrání... Svědomí tichý hlásek prý je, co k bdělosti nás nabádá, že přes ulici kdosi žije, jenž silný dalekohled má! A že sám není schopen Lásku dávat ba ani přijímat, žije jak loutka na provázku a ve zvyku má šmírovat! Na to je jedna lehká rada: "Používejte závěsy!" Vždyť Tvoje odhalená vnada nemá rajcovat procesí! ;o)))

neroušek
14. 01. 2009
Dát tip
No jo,Jarmila je lstivá jako liška,doufá,že báseň bude omylem zařazena!********

moorgaan
14. 01. 2009
Dát tip
/*

Jarmila nekouluje, Jarmila plní přání... v názvu přece není uspávanka :)))))

neroušek
14. 01. 2009
Dát tip
Jarmila taky soutěží ? Jarmila je ambiciózní? Baží po slávě velké KOULAŘKY ?**************

jejdavilda
13. 01. 2009
Dát tip
a chlapa ukolébá kdo? Ostatně když to tak čtu, tak jsem ztělesněná láska*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru