Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídky?

17. 01. 2009
6
25
4222
Karel May taky nikdy nebyl v Americe...

...tak proč bych nemohl psát erotické povídky?

25 názorů

za války bylo všechno z tuřínu, tak už mě to nepřekvapuje :-)

dík :-)

avox
31. 01. 2009
Dát tip
perfektní úvaha :-))) */ (tedy v kategorii blbůstky)

johanne
22. 01. 2009
Dát tip
Dobré :).

jejdavilda
21. 01. 2009
Dát tip
tak to je super :))))*

Diana
18. 01. 2009
Dát tip
:-)*

růžička se smazala? To snad neee.... musím se jí zeptat co se děje...

Vaud
18. 01. 2009
Dát tip
růže se hlavně před pár dny smazala :-(

Horavin
18. 01. 2009
Dát tip
Například Lakrov - pro mne úplně nej!!! Di do toho :o)

tak růže z masa? Mno, to jsem od ní asi dávno nic nečetl, nebo se mi nezmínila... (teda, pár věcí mi přišlo takových zajímavějších...) V tom případě ještě možná i chci_slyšet_tvoje_ticho ...

Vaud
18. 01. 2009
Dát tip
já jsem taky pro erotickou povídku - Losí Vagy Liška nebo tak se jmenovala ta kočka, co psala erotické povídky :-) růže z masa, Nicolette, Adonis, možná pozorovatel...

např?

Horavin
18. 01. 2009
Dát tip
Tady se píšou i umělecké erotické povídky :o)

ale všim - ale erotická báseň je tak trochu umělečtější než erotická povídka... :-)

Horavin
18. 01. 2009
Dát tip
A proč by se to sem nehodilo? Sem se píšou dokonce i erotické básně, to sis nefšim?

ehm... povídka... to by se sem nehodilo.. =) vaud: - no, pořád lepší než se učit do školy =)

Vaud
17. 01. 2009
Dát tip
erotiku si vymyslela zlomyslná příroda, abychom nějak zaplácli volný čas mezi narozením a smrtí *

hunllef
17. 01. 2009
Dát tip
Jo jo, já chci taky povídku!

Horavin
17. 01. 2009
Dát tip
To je hezkej prolog a de je povídka?

jistě
17. 01. 2009
Dát tip
Nejdou!A víš jak by musel být vysoký hrad ze štěrku?Jeje.Ať žije Vinetou!

nj... May nikdy neviděl žádného indiána a hrady z písku mu jdou... to: jistě - možná by byl lepší štěrk?

jistě
17. 01. 2009
Dát tip
Erotika nepolíbeného?Děti si nikdy nepostaví katedrálu.Možná hrad z písku...Chceš stavět hrady z písku.Inovativní nápad:o)

mašinfíra
17. 01. 2009
Dát tip
jo...jenom ti co se nevrátili :)

Norsko
17. 01. 2009
Dát tip
Protože v Americe tehdy nebyl skoro nikdo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru