Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naivná

13. 08. 2001
2
0
1487
Autor
Lucienne

Vyhadzuje nad seba zlaté

Lístie,

 

Smeje sa, tancuje, keď beží,

Veje za ňou dlhý plášť.

 

Ešte nevie, že pred búrkou

Ju nič neochráni.

 

Ani plač.


severanka
14. 12. 2003
Dát tip
poznám toto duševné rozpoloženie ... pekne podaný obraz :)

sajmi
13. 05. 2002
Dát tip
možno som sa zaľubil... téměř každý jsme tak trošku naivní. a takoví lidé jsou ti nej... včera jsem se také toulal deštěm a bouřka mě poté budila celou noc. přesto to mám rád.

Bix
31. 08. 2001
Dát tip
je to silné...na konci uzemní...ale iné Tvoje dielka ma vzali viac...:o) ( Budem Ťa brať v kontexte, dobre ? :o))

NoHead
21. 08. 2001
Dát tip
Neviem ... ja mam burky rad ... aj plac ... lepsie sa potom dycha. Ale napriek tomu, ze tie obrazy idu trosku mimo mna, je to prijemne dielko.

Gastarbajtr
14. 08. 2001
Dát tip
tak to jsem byl asi taky hodně naivní, promok jsem na kost, ale naivní věci mám rád...

Naso
14. 08. 2001
Dát tip
Po dlhšom čase s novou básňou a celkom celkom celkom vydarenou. Titulok absolútne korešponduje s obsahom básne, ten jej beh si celkom dokážem živo predstaviť, aj ten jej duševný stav, tú radosť zo života a nevinnosť viery, že všetko zostane tak, ako je teraz. Že búrka nikdy nepríde. Iba jeden jemný, ale vhodný rým. Odmena zaručená. A zaraďujem toto dielko do Klubu slovenských Písmakov a do mojich najobľúbenejších. Mňa fakt nadchlo. T.

Roger
14. 08. 2001
Dát tip
mhm... súhlasím, že to má dobrú atmosféru. bežíme do náruče neznáma, ktoré je asi silnejšie ako my, ale pre tie okamihy ktoré prežívame na tú hrozbu nemyslíme... je to podarené. krátke, ale o to lepšie :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru