Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koľko času zostáva do umretia?

23. 01. 2009
4
13
2397


Úsmevy, nežnosti, nejestvujúce prekážky, balzamy na uši a na pery a zrazu žiješ v romantizme a ornamenty nezdobia len jej


spodné rozkoše a odlievaš jej z nektáru a ty piješ ostružliny a keď nalieva ona je to opačne a krivé nohy už nevadia a vlastné


farby a cukríky a piesne a ruky čo sú presné a koncerty bez kapely a predsa úžasné a vlasy na dlážke čo tiež nevadia sa


v prievane hadia – smiech a tmy sa nebojíš a zmeškaných rýchlikov, lebo vždy počká a všetko je prvé, prvé s ňou, prvé s ním,


alebo naozaj a kalendár bez dní, on len plynie... ale koľko času zostáva do umretia?


13 názorů

Dík:) teší ma to:)

to my paradajky máme asi daný geneticky :o)

Ďakujem že máš toľko trpezlivosti s mojou nechápavosťou:)

ne ne, ne ukončit po on len plynie - to bych dala pryč (jako a2a2a)- alebo naozaj a kalendár bez dní... ale koľko času zostáva...? :o)

Ďakujem za komentár a prečítanie a ten tvoj návrh je naozaj dobrý - ukončiť to po "on len plynie" ďakujem:)

tak tohle bych nechala teda úplně nečleněné - aby to plynulo s větším spádem, takhle sem se 4x zasekla abych se podívala jak na co navazuju při tom "skoku" a to "on len plynie" bych nenechávala pre budúcnosť ale prostě bych to dala pryč už tu... :o)

Ďakujem, je to myslené ako poézia v próze inšpirované knihou: Charles Baudelaire - Parížský spleen, preto nečlenenie textu:)

Dík, ten kalendár je dobrý postreh, budem nad tým uvažovať... hlavne pre budúcnosť.

a2a2a
24. 01. 2009
Dát tip
Ta grafika je docela snadno stravitelná, třebaže málo pro báseň obvyklá, je to tím, že text má spád, obávám se však, že nemá čím překvapit, že je příliš dopovězený, např. ...a kalendár bez dní... je moc hezký obraz sám o soě, ale s dovětkem ...on len plyne... ztrácí originalitu. Také se mi líbí ... vlasy na dlážke čo tiež nevadia sa v prievane hadia... tam v obraze ...hadia... je kouzlo slovenštiny.

Je to jedna veta:) ten text to zvládne...

Kamil.Kubik
23. 01. 2009
Dát tip
nejak ti to neusporiadalo spravne ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru