Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční

28. 01. 2009
27
57
3381

V posteli, v šeru a v depresi

studuje inženýr výkresy.

Ještěže vidí jako rys:

Půdorys, bokorys, clitoris...


57 názorů

Whitesnake
15. 05. 2010
Dát tip
ale... mohl bysss :-)

V pohodě, já na rysy žádnej "kopyrajt" nemám.

Whitesnake
15. 05. 2010
Dát tip
Onehdy jsem taky zarýmoval jako rys - půdorys, ale omlouvá mě, že tohle jsem viděl až teď :-)

Mega - šup šup do postele. Nebo napráším Ježíškovi že ponocuješ a on ti dneska nic nepřinese.

megahit
24. 12. 2009
Dát tip
heh :o)

Manuamanua
15. 12. 2009
Dát tip
:)

Žádná prasečinka. Jen takvá malá pracovní roztržitost.

Manuamanua
15. 12. 2009
Dát tip
Taky milá prasečinka.

A.H.
05. 11. 2009
Dát tip
:D už dlouho jsem se tak nenasmál *t*

:-)))) °

Mě baví legrace i vážnost. Někdy se dočkám jistě i toho, že bude odhalena vážnost v mých kravinách.

Jak říkám, lidi nechtěj žádný umění. Lidi se chtěj bavit!

Tak tedy za sebe.Nárys, bokorys, půdorys...to stačí v práci.A večer pohled zdola, zobrazení v detailu...bývá zhasnuto (inženýr si rozsvítí).Moc pěkná blbina, určitě "T".

Toscana
05. 06. 2009
Dát tip
Jen aby se toho nechytl nějaký psychiatr a nechtěl si na depresivních clitoridálních halucinacích udělat disertaci... :o)))) *t

Debbi
18. 05. 2009
Dát tip
nejsem

...rozkvetlá zahrada v samém počátku jara - ...svěží, voňavý... ... sladkostí, která z něj vane ... Tohle musela napsat jedině včela. Nejsi ty Deb Bee?

Debbi
17. 05. 2009
Dát tip
Drahý Květoni... ne já jsem pokušitelka. To tvoje jméno zavinilo, že jsem na chvíli ztratila dech... abych si následně zhluboka vzdychla: áááááách :-) Neb Květoň, jak zvučné jméno. Což jeho nositel by mohl býti snob? Ó nikoli, nositel takového jména musí být jak rozkvetlá zahrada v samém počátku jara - svěží, voňavý... vyvolávající představy tak živé, že člověk chce tu chvíli zadržet a jen se kochat jeho blízkostí, silou, která z něho vychází... sladkostí, která z něj vane a představy... tak ty jsou hříšně nečekané :-) Konec, jdu spát... protože Květoň... i to je jenom sen............ Dobrou noc :-)

Áááá - Květoň inspirující. Debbi! Ty pokušitelko!

Debbi
17. 05. 2009
Dát tip
Jeden z těch ry(i)sů tam nepatří... nedávej do desek všechny tři. Na stranu dej si ten s měkkým "i" ušetří komisi výkřiky... Jinak - Květoň Zahájský... nádherné jméno ;-) Omlouvám se, ale musela jsem to říct nahlas... bylo to silnější než já :-))))

Ke kolaudaci naštěstí nedojde. Je to strojař.

Sarinka
26. 02. 2009
Dát tip
Hmmm, zaujímalo by ma, ako to bude s kolaudaciou?

No jo. Jak ty říkáš :-)))

na to se skoro nedá nic jinýho napsat ;) ale hezký, veselý dílo je to... připomnělo mi tu jednu moji: U výběhu rysa ostrovida bez háčků a čárek: Rys a ryska skrabali si briska :-)))

Jů, další závorky a dvojtečky! Dík!

:-)))

Rampouškovi i Impressi děkuji za návštěvu a znaménka. Přidám si je do sbírky.

Rampoušek
10. 02. 2009
Dát tip
o:))

Impresse
08. 02. 2009
Dát tip
:-)

Jistěže jsou některé rysy přirozené. Zvláště bokorys je mým favoritem.

Bíša
05. 02. 2009
Dát tip
Je to velice přirozené....

Marcela.K.
04. 02. 2009
Dát tip
:-) příště mi pošli avizo..Kytko, když mi odpovídáš :-)) Tipa ti stejně nedám... blbost tipuji jen vyjímečně :-))

Gratuluji ti, Mylenko, z celého srdce k prokazatelně svěžímu duchu. Pokud někdo označí dílo umístěné v kategorii "Blbůstky" za geniální, pak to byslel buďto ironicky, nebo není zcela při smyslech. Pakliže je někdo označí za "blbé", svědčí to otom, že je zde dílo na svém místě.

Marcela.K.
04. 02. 2009
Dát tip
No já nevím, mně to příjde blbý :-( kdyby to bylo alespoň ve vyjmenovaných slovech :-)

Vaud
01. 02. 2009
Dát tip
hele ted to dobry boze vyslo :-)) akorat mam chciply comp...

U "Kedlubny"jsem tak učinil a nefuguje to. Něco je špatně u Boha, nebo u vola. Nevím.

Vaud
31. 01. 2009
Dát tip
bovi licet iovi, ale budiž :-)) - při vkládání zaškrneš, že chceš, aby to bylo v Aréně a v hlavním seznamu (jestli si to dobře pamatuju) a když mi chceš dát vědět pod svým dílkem, tak si mě označíš ve sloupku avíz - jinak vůbec netuším, žes mi odpověděl :-)

To nebyla depka. Jen taková příjemná halucinace z přepracování.

avox
31. 01. 2009
Dát tip
depka přepadla inženýra? na tu se přece neumírá... dlouho miloval študování, je čas študovat milování... :-))) */

Škoda, že zemřel architekt Kaplický. Ten by neváhal stavět i bez povolení.

moorgaan
31. 01. 2009
Dát tip
hih:-)).. se rehtam ! snad k tomu dostane "stavebni" povoleni:-))))/**

Disloyalharmony, to mě těší.

však gynekolog si taky netahá práci domů...:o) a s tou úměrností mezi délkou díla a diskusí to je pravda. Někdy zkusím vyvěsit jen čistou stránku s nadpisem, pak bude diskuse asi nekonečná :o)

I ty, Aleši? ( Brute?) Asi to tak má být. Všiml jsem si, že čím je dílo kratší a blbější, tím je diskuse pod ním delší a plodnější.

ptal jsem se několika kolegů - inženýrů, nikdo z nich nemá na nočním stolku výkresy :o) prostě ty bokorysy (a tak) promítají do reality :o)

Přesně takový úsměv jsem měl na mysli - dvojtečka mínus závorka.

Jistě Ferry, dá se to vysvětlit různě. I ty máš, jako kdokoliv jiný, samozřejmě pravdu. Nejdůležitější je ovšem úsměv.

Ferry
28. 01. 2009
Dát tip
Mně to přijde velmi vtipné, kde u postele mají jiní detektivku, má inženýr výkresy, samozřejmě... A pikantní nad lechtivou literaturu. No bezva. t***

Nejsem skromný. Jsem jen ignorant. Co to je "Hlavní seznam" ? A jak se tam ty zpropadené věci dávají?

Vaud
28. 01. 2009
Dát tip
Olé, proč to nedáváš do hlavního seznamu??? Jsi skromný od přirození, bo co?

a co to študoval za školu? že bych si taky zvýšil kvalifikaci...:o)

To já jen, abych ti udělal radost. Než mě konečně napadne myšlenka.

Vaud
28. 01. 2009
Dát tip
!!! jo, clitoris, co má hezký půdorys :-))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru