Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrníček se lžičkou

28. 01. 2009
2
3
1123
Autor
Semipalakva

Neumím zařadit do kategorie. Nechci aby to byla indispozice.

Hrníček se lžičkou

Hrníček se lžičkou bez citů a věnování mám pod svým stolem v krabici. Měl být tvůj a náš. Teď je cizí a my se ztrácíme. Občas si na něj dám nohy a krabice pálí. Nasadím sluchátka a chci se ztratit pod stůl. Otevřít krabici a čekat až přijdeš.

Uvařím ti čokoládu a provoním s ní celý náš byt. Na stěnu ti namaluji srdce, abych nezapomněl. Hrníček se lžičkou a bez citů zavřu s čokoládou do krabice, aby tam nebyl sám. Pak na stěnu udělám jeden malý kříž za každý rok samoty a usychání.

Hrníček se lžičkou bez citů a věnování mám pod svým stolem v krabici. Měl být tvůj a náš, ale je jen můj. A stará čokoláda studí do chodidel. Všechno hezké s podzimem i s tebou odchází.

Vzpomínáš? Bylo nám krásně, v sobě schoulení, v konvičce čaj a hrníčky nás hřáli do dlaní a těmi jsme pak hřáli jeden druhého.

3 názory

Amanda
27. 05. 2009
Dát tip
Krasne romanticke... schovane uvnitr... libi se mi...

valerinka
03. 02. 2009
Dát tip
smutne.. jako vzdy... :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru