Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvá

06. 02. 2009
3
3
887
Mám nové šaty z šifónu lem kolem krku z fialek rukávy dlouhé do zvonů na sukni po pažitu flek na tom však málo sejde mi když jsi to ty s kým na zemi skončím svůj rej než tvoje ústa oněmí ach oněmí jsem roztancovaná roztancovaná roztancovaná celá tak roztancovaná roztancovaná to se mnou láska dělá víš roztancovaná roztancovaná roztancovaná svěží ach roztancovaná roztancovaná na ničem jiném už mi nezáleží mám staré šaty seprané a na zadnici díru již ty pohoršíš se? třeba ne! vždyť původ její znáš a víš že rozbolí se kotníky když tanec s vášní unaví a snadno spadnu znavená sem do trávy sem do trávy jsem roztancovaná roztancovaná roztancovaná celá tak roztancovaná roztancovaná to se mnou láska dělá víš roztancovaná roztancovaná roztancovaná svěží ach roztancovaná roztancovaná na ničem jiném už mi nezáleží jsem roztancovaná roztancovaná roztancovaná celá tak roztancovaná roztancovaná to se mnou láska dělá víš roztancovaná roztancovaná roztancovaná tebou ach roztancovaná roztancovaná s tebou mě plosky v trávě nezazebou...

3 názory

kdy bude text zhudebněn ?

Norsko
07. 02. 2009
Dát tip
jako tajfun nebo hurikán

moorgaan
07. 02. 2009
Dát tip
me se z toho tveho tance toci hlava.-)) /*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru