Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inzerat mé ženy II.

10. 02. 2009
2
3
1233
Autor
Mojmir Zly

tak jedeme dal

"Děláš si ze mne prdel?" vztekle funím do telefonu "Já nejsem kurva žádnej blbísek" slintám "Seš!!" klap tutůůůů. Pověsila. Tohle nemá cenu, nemá to cenu? V současné době mám cenu 3550,- i s baťohem. Prolížím se v zrcadle, stoupám na špičky, zatahuji břicho, zatínám pěsti a snažím se zatnout vší silou bicepsy. Tohle není krize středního věku, tohle není nic jiného než tragédie - moje malá zoufalá tragédie. SMS: "vyzvedni kluka ze skolky, jdu nakupovat, nevybavuj se tam - ostuda A." Tak tady fakt končí legrace 3800,- někdo přihodil, aukce malého kulatého blbce končí za 4 dny, koukám že mne draží i nějakej chlap. Myslím, že se zcvoknu. Začínám pít a hodně, do vyzvednutí syna mi zbývá 120 min, nyní mám hodnotu 3850,-. 4000,- už se motám. Vybavovat se ve školce nebudu, budu rád když tam dojdu a když mi Pavlika dají. Ostuda bude tak jako tak. 178 cm, možná, ale ta váha to je prostě blbost. Nemůžu sehnat váhu. Jsem ožralej a prosím řezníka od vedle jestli by mne nepřevážil, poslal mne do háje. Zbývá 60 min do vyzvednutí kluka, sedím zpátky za stolem 4550,- jsem v kurzu a hlavně si myslím že ty letenky se pořád rentují. Otevírám druhou láhev je 60 minut po termínu co jsem měl vyzvednout kluka ze školky, 4800,- nejvyšší nabídka je zatím od chlapa. Bože, zdá se mi to? SMS: "ty debile kde jsi? Proč to neberes A?" 18 zmeškaných telefonů, 10 od ženy, 5 ze školky, 3 od mámy. 120 minut po termínu a myslím, že třetí láhev. Tančím na stole v úplně prázdnym baru, barman se chechtá, mobil jsem ztratil. Ani nevím jak dlouho je po termínu, jediný co vím je že živýho mne nedostanou.

3 názory

......:( a :D

rubi
11. 03. 2009
Dát tip
to je jak hypotéka na štěstí......... ale jinak krutě reálné................. Dobrý!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru