Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kam s ní?

13. 02. 2009
1
2
585
Autor
rosnicka
  Ano, ta vytoužená lampa, o které jsem snila víc jak půl roku, se nyní stala skutečností. Držím ji ve svých rukách a s úsměvem na tváři vcházím do svého bytu. Jakmile vstoupím a odložím si věci, nastává otázka, kam vlastně s tou starou lampou? Vždyť jsem vůbec nepomyslela na to, že vyhodit něco k čemu se mi vážou tak krásné vzpomínky, najednou skončí kdesi ve šrotu mezi dalšími opuštěnými věci.
 A tak dále přemýšlím, kam ji umístím. Napadlo mě, že bych si mohla nechat obě dvě, ale jedna k druhé se absolutně nehodí. Nebo že bych tu novou dala třeba do jiné místnosti? Tam by se, ale stala jen přebytečným doplňkem. A tak se starou lampou v levé ruce a s novou lampou v pravé ruce váhám nad tím, kam s nimi.  Zvedám telefon a volám své nejvěrnější kamarádce Petře, ale jak se zdá i Petra je v krušných chvílích nedostupná, a tak těžké rozhodování zůstává na mně samotné. Po dlouhé době sezení v předsíni jsem uznala, že kdybych odložila svou starou lampu, odložila bych tím i část sebe, a tak stará lampa zvítězila. Ale nastává tu další problém. Kam s tou novou lampou? Mám to! Vánoce jsou přece za dveřmi...

2 názory

remik
25. 03. 2009
Dát tip
tak ja mam lampu tez vyhlidnutou. dva a pul litru. chodim se na ni obden divat do kramku. pouzil jsem ji i do basnicky. jednou jsem slysel jak o ni skarede mluvi. jednou bude ma. takze je mi tohle dilko necim blizke. ale absolutne nic nedava

hezký

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru