Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Projížďka

18. 08. 2001
4
3
1814
Autor
Android

 

                                                   Projížďka        

 

    

     Červené tlačítko na ovladači se zablesklo pod dopadajícími slunečními paprsky a já ho s příjemným cvaknutím zatlačil do dálkového ovladače. Vrata se dala okamžitě s jemným skřípotem do pohybu. Řetězy očko po očku vytahovaly kovové lamely. Kousek po kousku se začala odhalovat neuvěřitelná nádhera. Medailově stříbrná záře se začala zpod lamelových plátů drát ven a odsouvala sluneční svit na druhou kolej. Lamely náhle zapraskaly a zůstaly nehybné. 
     Garážová vrata byla dokořán. Mé oči ještě chvíli přivykaly ostré záři naleštěného laku. Pomalu jsem ten skvost začal obcházet. Od podlahy se na mě smála perfektně tvarovaná litá kola. Došel jsem až ke dveřím, vzal za kliku a otočil. Mechanismus skrytý ve dveřích se dal do pohybu a já přitáhl. Dveře se otevřely. Ladně jsem vklouzl dovnitř a zabořil se do koženého sedadla. Dveře jemně zaklaply. Pevně jsem sevřel volant a naplno nasál vzduch interiéru.

     V předzvěsti budoucích okamžiků mi přeběhl mráz po zádech. S jemností urologa jsem strčil klíč do zapalování a otočil. Jemný dotek plynového pedálu vyhnal ručičky budíků do maximálních poloh. Řadící pákou ve tvaru lebky jsem tam vrazil jedničku a podlaha pode mnou začala ubíhat. Jaguár vyjel z garáže a pokračoval po příjezdové cestě k silnici. Mezitím, co se vrata od garáže zavřela, zastavil u okraje silnice.

     Všude byl klid. Obzory vlevo i vpravo zely prázdnotou. Motor si broukal jako šelma před útokem. Spadané listí na silnici ještě netušilo, že za malou chvíli bude poletovat ve vzdušných vírech, které vytvoří divoká šelma, kterou jsem ještě držel pod kontrolou. Dost bylo čekání. TEĎ…! DUPL jsem do pedálů a.… Z ničeho nic na mě spadl Concord.


3 názory

Android
28. 11. 2006
Dát tip
TEĎ?! DUPL - to já to napsal velkým písmem.

martinez
28. 11. 2006
Dát tip
a ta změna písma v závěru - to ty sám nebo písmák? :o))

Seregil
17. 03. 2004
Dát tip
Skvělý.... výbornej popis... a závěr... trošku jak ze špatnýho filmu .. ale o to lepčí... :-))

Android
27. 04. 2003
Dát tip
Po dlouhé době jsem provedl úpravu blbůstky a vymítil dosti "jsem":-) ...BUM!

Krel
23. 08. 2001
Dát tip
JO!! -BUM-

Android
20. 08. 2001
Dát tip
Reklama na "jsem" byla úspěšná:-))) ...BUM:-)))))

KID
19. 08. 2001
Dát tip
:) bacha na stálé "jsem", jen si je spočítej a užasneš.. :)) Asi taky provětram svoji Šk BUM! :c)

Danny
19. 08. 2001
Dát tip
:-) *

Astalavista
18. 08. 2001
Dát tip
No tak to si měl fakt kliku, pokud vím, tak spadl jenom jednou. A zrovna na teb BUM! (Ale to už tady bylo) no nic :)

Wopi
18. 08. 2001
Dát tip
bum! :-) (na naštve..)

Wopi
18. 08. 2001
Dát tip
ééé - chtěl jsem říct "to naštve..."

Wopi
18. 08. 2001
Dát tip
to je z toho, jak píšu rychle, abych to stihl celé, než na mě taky něco sp BUM!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru