Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Exkurze s doktorandy

15. 02. 2009
1
5
704
Autor
ToSZ

Karolína se choulila v teplém spacáku, poslouchala klapot kapek o plátno a přemýšlela o tom, jestli tohle má zapotřebí. Dá se říct, že ona slavná „katedra“ se v její mysli deklasovala na „bandu čuráků“ a přesto, že ona nikdy nezveličovala jejich charakterově volní vlastnosti a že jsou bandou čuráků věděla neustále, tohle bylo moc i na ni… Věděla, kdo z jejich známých by ji naznačil, že se chovala jako lehčí, než ve skutečnosti je, a tohle je jen logické vyústění situace, ale zároveň sama  věděla, jak by ji tento názor naštval, možná spíš mrzel… Její půvabná černovlasá kamarádka měla však ještě podstatně naléhavější starosti. Říkám-li půvabná, měl bych toto tvrzení podložit fakty… Takže fakt č. 1: některé slečny se prostě narodí se šroubovicí, která jim v  dospělosti tu půvabnost tak nějak zaručí. Fakt č. 2: Déšť způsobil, že její tílko bylo promočené, bradavky vztyčené a na toto tílko přilepené. Vlasy splihlé a přilepené na mokrý obličej. Kraťásky taky mokré... Pokud jste si doteď mysleli, že slečna s kvalitní šroubovicí je nejkrásnější tehdy, kdy svému zevnějšku věnovala náležitou péči a krásu od ní očekává okolí i ona sama od sebe, musím vás z tohoto omylu vyvést… Prostě kráska v nesnázích! Fakt č. 3: Lopata, kterou držela v ruce z ní dělala takovou poloviční Xenu… Prostě nezkrotná a nebezpečná krása… Naopak plešatá hlava, na kterou z této lopaty dopadala žlutavá nekvalitní hlína již byla zcela zkrocená a pokud nebudeme uvažovat důsledky její mrtvosti v širších souvislostech, tak  i naprosto bezpečná. Jiná plešatá hlava naopak žila, její nositel držel v ruce též lopatu, ale momentálně se o  ni jen opíral… Naopak neustále házející černovláska Lucie se vztyčenými bradavkami dokazovala nositeli plešaté hlavy, že nejen v oblasti erotických sexuálních pohlavních aktivit bez účelu zplodit potomstvo, nýbrž i v oblasti házecích lopatových aktivit má větší výdrž, než on. Největší výdrž v oblasti erotických sexuálních pohlavních aktivit bez účelu zplodit potomstvo měla ovšem Karolína, o její  výdrži v házení lopatou jsme se však nemohli přesvědčit, neboť měla své důvody proč nefušovat do hrobnického řemesla. Své důvody proto měl i nositel frajerské melírované hlavy. Ten seděl ovšem na dešti, usrkával čirou alkoholickou  tekutinu a čuměl někam do dáli i do blízka, prostě čuměl… Z jeho výrazu šlo vyčíst, že situaci vzniklou sexuchtivostí nositele plešaté hlavy pod hlínou, krásou Karolíny (a to momentálně ani nebyla mokrá, její bradavky nestály a nedržela v ruce lopatu),  bojovností Lucie Xenovny se vztyčenými bradavkami, pevností hliníkové lopaty, křikem znásilňované Karolíny, tupou ranou lopaty o plešatou hlavu a důsledky vyplývajícími z těchto důsledků byl krajně, ale opravdu krajně znepokojen. Jak tak chlastal, tak si vzpomněl na krásu suché Karolíny s nevztyčenými bradavkami a přemítal, zda je pravda, že tření těl by přineslo úlevu duším, protože však nechtěl svou frajerskou melírovanou hlavu složit vedle plešaté hlavy bez známek života, poměrně rychle si to rozmyslel.
  Kapky bubnovaly o stan a Karolína přemýšlela, co s ní bude. Nositel frajerské melírované hlavy seděl a přemýšlel, co s ním bude.  Půvabná černovláska se vztyčenými bradavkami házela lopatou. Nositel dosud žijící plešaté hlavy pozoroval její mokré tílko a říkal si, že by si dal říct. A to právě pohřbíval svého kamaráda. Čurák nadrženej. Říkala si Karolína o nositeli mrtvé plešaté hlavy. Karolína a nositel frajerské melírované hlavy docházeli nezávisle k poznatku, že nastalá krizová nemůže dobře dopadnout. Myšlenky těchto rozdílných osobností byly celkem  stejné. Vycházely z toho, že na tohle se prostě musí přijít. Každý věděl, kdo jel na rádobygeografickou rádobyexkurzi rádoby za 4 kredity rádi by sex za ty 4 kredity. Nositel plešaté hlavy se nemohl vypařit. Hrob půjde lehce najít. Naší milé, krásné a hodné Karolínce, která tohleto vůbec neměla zapotřebí, bylo do breku. Proč musí jít všechno do hajzlu?! Proč sem vůbec jela a co od toho čekala? Tím smutkem v očích, těmi slzami stékajícími po tváři, tím vším byla ještě nádhernější!! Já krásky v nesnázích prostě miluju.  
  Ok. Dojmula jsi mě tím, Karolínko! Jsem z Tebe na měkko! Jsi nádherná, křehká a máš zkažený život!! Dobře!! Zasahuji jako deux ex machina, neboť jen já mám tuto možnost!!! Vracím čas o něco zpět. Upravuji skutečnost v trochu jinou skutečnost. Nositel plešaté hlavy znásilňuje Karolínku, která u toho řve hlasem, jakým jsem ji řvát nikdy neslyšel. Její půvabná černovlasá kamarádka mokrá od potu s bradavkami vztyčenými vzrušením ji však NEslyší. Právě se oddává  trojce s nositelem plešaté hlavy, jehož výdrž v hrobnických i pornografických profesích by asi uplatnitelná nebyla, a s nositelem frajerské melírované hlavy. Nositel plešaté hlavy právě utírá svůj penis o vlasy Karolínky, tím dokoná její ponížení a svůj triumf. A já jsem tímto zachránil osud Karolínky, neshnije v kriminále, kráska naše milovaná a námi milovaná. Mám pocit dobře odvedené práce!!!
  Karolína se choulí v teplém spacáku, poslouchá klapot kapek o plátno a přemýšlí o tom, jestli tohle má zapotřebí. Dá se říct, že ona slavná „katedra“ se v její mysli deklasovala na „bandu čuráků“ a přesto, že ona nikdy nezveličovala jejich charakterově volní vlastnosti a že jsou bandou čuráků věděla neustále, tohle je moc i na ni… Ví, kdo z jejich známých by ji naznačil, že se chovala jak lehčí, než ve skutečnosti je, a tohle je jen logické vyústění situace, ale zároveň sama  ví, jak by ji tento názor naštval, možná spíš mrzel…


5 názorů

Prosecký
20. 08. 2009
Dát tip
ToSZ, erotično mi nevadí. Nápad by také nemusel být špatný. Ale špatně stylizované a celkově má zatím takový charakter nedomrlé pivní anekdoty. Měl by sis vybrat, co to vlastně má být: hříčka, morbidní erotika, jiná erotika nebo povídka. Pokud by to měla být povídka, měl by čtenář mít možnost utvořit si podle alespoň nějakých indicií názor na to, proč se stala vražda. Za pokus o inovaci tip.

těša
29. 06. 2009
Dát tip
na mě taky až moc porno, ježto nechápu jiný smysl toho textu. s hrobwem mám stejný pocit jako marvin

reka
20. 02. 2009
Dát tip
"Děkuji za kritiku, avšak mám pocit, že pokud jsi nepochopil proč kopali hrob jsi příliš jednoduchý a možná nemáš oprávnění psát kritiku k té povídce... Jo, je to otravné, ale to je účel, já nechci, aby to bylo pěkné, milé a čtivé... Erotika?? Ok, ale z druhé strany řada moderní i méně moderní velmi vážené literatury je ještě mnohem erotičtější a taky je nikdo nevykazuje na erotický server... Teď mě napadá třeba Topol, ale našly by se i mnhem známější a slovutnější příklady... Mrzí mě nepochopení! Odpověď, co se stalo se skrývá zde, prosím, zamysli se, fakt to z toho není patrné?: "Z jeho výrazu šlo vyčíst, že situaci vzniklou sexuchtivostí nositele plešaté hlavy pod hlínou, krásou Karolíny (a to momentálně ani nebyla mokrá, její bradavky nestály a nedržela v ruce lopatu), bojovností Lucie Xenovny se vztyčenými bradavkami, pevností hliníkové lopaty, křikem znásilňované Karolíny, tupou ranou lopaty o plešatou hlavu a důsledky vyplývajícími z těchto důsledků byl krajně, ale opravdu krajně znepokojen." Přesto děkuji za kritiku, otravnost beru jako pochvalu, já nemám v úmyslu psát něco, co dělá radost a dá se to lehce zkonzumovat... Jo, ještě vypravěč... Naschvál? Jo, možná máš pravdu, beru..." Samozřejmě, erotika má místo v literatuře. Tohle asi záleží na vkusu. Mně přišel popis znásilnění a otírání penisu do vlasů Karolíny samoúčelný, a samoúčelnost mi připomněla pornografii. Erotika, proč ne, ale měla by mít smysl v textu, což mi tady nepřišlo. Ale jak řikám, jiný to můžou brát jinak. To nepochopení. Já jsem to napsal blbě. Z textu jsem pochopil, že asi zahrabávají toho plešatce (i když jsem se v tom docela ztrácel), a že pak ty jako vypravěč vstoupíš a změníš chod děje... ale nebylo mi jasný, proč ho zahrabávají (jasně, zabili ho, ale i tak by asi nebyla první reakce zahrabat mrtvolu), a vůbec jsem měl dost problémy pochopit, co se přesně děje - kdy k tomu znásilnění došlo, jestli k němu opravdu došlo nebo je to jen fantazie, kolik těch plešatců tam vlastně je (nesměj se mi, fakt jsem v tom tápal). Tohle znejasnění byl nejspíš tvůj záměr, takže to nemyslim jako výtku.

reka
16. 02. 2009
Dát tip
myslim, že jsem to nepochopil. Proč kopali hrob? Pro koho? Přesto pár poznámek: to používání popisů hlav je možná na začátku docela vtipný nápad, ale po čase je to dost únavné, a ještě po delším čase otravné. Pak mi ještě není moc jasná role vypravěče. Ten zásah, to otočení příběhu... k čemu to? Jenom, aby povídka teda nějak skončila? Je to takový naschvál, který v textu není nijak opodstatněný. A konečně, podle mě by se tenhle text neztratil na nějakém erotickém portálu, když jho ještě trochu okořeníš - na druhou stranu, pro písmák mi přijde příliš moc jako EROTICKÁ povídka, a příliš málo jako erotická POVÍDKA.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru