Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívka a strom

10. 11. 1999
1
0
1688
Autor
Merlin

... občas není špatné jít se "poradit" se stromy...

...přišla potichu... sedla si do spleti jeho mohutných kořenů, hlavu si opřela o rozpraskanou kůru a dívala se na modré nebe skrze jeho větve... Sluneční paprsky pronikající zeleným listovím vyvářely kouzelné obrazce, které hřály na duši... ..přišla sem vlastně plakat... někdo, komu otevřela své milující srdce, do něj vletěl jako tajfun a nechal ho opuštěné, bolavé a trpící... Ale starý strom, který už toho tolik věděl o lidech a o tom, čemu někteří z nich říkají LÁSKA, který měl spousty "důkazů" téhle lásky vyryté nožíky do kůry, se ji snažil uklidnit. Tiše jí povídal o tom co je to Láska a naplnil její bolavou duši nadějí... Nadějí, že jednou potká člověka, který si jí bude vážit a nebude se snažit její srdce jen využít a prázdné odhodit... naplní její život svou Láskou... ...dívka se probudila, protáhla, rozhlédla se kolem a cítila, že už se jí vůbec nechce plakat... Všechny slzy, se kterými sem přišla, se proměnily v naději...
Mezzy
26. 03. 2004
Dát tip
hezky

Stařec
29. 06. 2003
Dát tip
Láska naději zabíjí, nikoliv naopak .

Mamba
03. 01. 2001
Dát tip
No teda, proč jsem si toto nepřečetla před svou depkou??? Ale stromy vyhledávám i tak...

ZEEMAN
03. 12. 2000
Dát tip
tak to jo. Ja jsem taky naivni, ale jinak (viz kritiky od Cavalery).

Merlin
30. 11. 2000
Dát tip
Ale já JSEM naivní ... (a jen tak mimochodem: tohle "dílko" jsem napsala už kdysi dávno ... )

ZEEMAN
29. 11. 2000
Dát tip
neni to spatny, ale na 22,7 rok tveho zivota dosti naivni, ctyrikrat slovo laska pouzivat na tak kratkem useku ...

Merlin
15. 06. 2000
Dát tip
jo, jo ...

Merlin
15. 06. 2000
Dát tip
jo, jo ...

Jarmusch
14. 06. 2000
Dát tip
verit ze prijde princ? ze prijde laska ? to je na nic... musi hlavne verit v to co je ...a nedat se.. pak bude odolna..ale vzdycky nekdo tvoje srdce, city vyuzije... vzdycky

Regins
30. 05. 2000
Dát tip
Přestože,by mohl někdo namítnout,že téma básně je dosti časté.V tvém podání je napsané s takovým návalem citů a tak lehoučce no prostě skvěle. Moc se mi to líbí

Merlin
29. 03. 2000
Dát tip
Jo ...

Anonym
22. 03. 2000
Dát tip
Jsem jen v úžasu, zakódoval-li jsi tam takovou krásu, kde teď jsem (asi ještě větší)... DĚKUJI

zolli
19. 03. 2000
Dát tip
strom plný větvový a moudrosti :o)

Sly
14. 01. 2000
Dát tip
Nádhera. Zkoušels někdy stromu odevzdat se? Je to stejně krásné jako si s ním povídat. (možná víc, kdo ví) Já dávám ti TIP.
díky

zámek
14. 12. 1999
Dát tip
... i zámeček se přidává ... opakuje slovo líbí a doufá, věří, že ten strom již nebude potřebovat. Věří.
Jenomže jistota neexistuje ... nemám víc, než sám rozdám ... a stromy ? ... ať jsou dokud budeme my.

... piš dál ! Tvůj Zámek

Merlin
17. 11. 1999
Dát tip
Bibšo - znám - taky mám hafana, za domem louky, pole, lesy... občas trápení...
...díky...
(jen tak mimochodem: ...jsem TA Merlin...)

B.Ezejmenij
16. 11. 1999
Dát tip
často i strom chce se svěřit
... člověku se sekerou

... líbí

Bibša
16. 11. 1999
Dát tip
Tak toto znám? Tys už u nás byl? Když mám pocit, že přehrada praskne, že to musím vylít, vyjdu si s hafanem do luk a do polí za barákem, s tím, že sednu a budu brečet a psát depresivní básničky z těch ohavných pocitů, a přijdu tam a je mi krásně, slova nepřichází jen pocit volnosti a všemohoucnosti. Dívka a příroda. Máš pravdu. Krásné.

Anonym
16. 11. 1999
Dát tip
hezke diky:)) Křemen

Merlin
15. 11. 1999
Dát tip
Všem Vám moc děkuji ... dodali jste mi odvahu pokračovat ... moc si totiž nevěřím ...

Honzíku - tu moc má každý strom a taky někteří lidé. Je se rozhlídni kolem sebe, určitě někoho takového najdeš ...

Špuntík
11. 11. 1999
Dát tip
to mi otevřelo vzpomínky, často jsem býval tím stromem.....

takže to může být i člověk, i když ne zrovna starý, a člověk taky dovede pohladit po duši, dát naději, jenom člověk musí mít opravdového přítele.


Líbí.

Kate
11. 11. 1999
Dát tip
gratuluji, opravdu
já jsem byla většinou vrbou pro lidi, i do mě s zarývaly lidské osudy
ale tvoje práce je moc krásná

zkumavinka
11. 11. 1999
Dát tip
libi libi... :-)
ale doufam, ze ten strom nebudu potrebovat...

Merle
11. 11. 1999
Dát tip
Kolega jmenovec (bohužel ne kolega fantasysta - podle obl. autorů). :-))
Dost dobrý, ani to nebylo potřeba delší, ale stejně...

Print
10. 11. 1999
Dát tip
Taky to přeju mým slzám!
Děkuju...

Honzík
10. 11. 1999
Dát tip
... a kde ze je ten strom ? Sem tam by se mi taky hodil !
Libi!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru