Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ten úplně první

20. 08. 2001
4
0
685
Autor
Pimpilim

Úplně první zápisek - který sem nebyl dosud zařazen

Nemoc ? Nemoc !? Nemoc ! Histologie mého života, histologie mého žití. A auta za sebou jezdí, poslepována jedinou vodíkovou vazbou; sem tam se vodíková vazba přetrhne. A trhá se s nesnesitelným rámusem, jako kdyby někdo trhal vodíkové vazby...
Vazba CONH je plošná. Dvoukolejníci předjíždějí čtyřkolejníky. Medici šprtají anatomii, zatímco maligní nádory si vesele metastázují dál. Je to paradox. Právě procitnuvěí sanitka zrovna zahoukala osm. I tohle se zdá být paradox. Paradox sem, paradox tam. Šestnáctina krve ozářena, ačkoliv to odporuje zákonům biomechaniky, Einsteinově teorii relativity, etice a morálce vůbec.
A přece jsou zde jakési výsledky, řekl bych velmi slučitelné se životem... Ale neřeknu to, ba ani nenapíšu, ačkoli to říkají a píší lidé mocnější než já, ačkoli je to zavedená konvence, ačkoli jsem to řekl a snad i napsal v nestřežené chvíli, ačkoli...
Pánbůh zaplať ateistům

A auta jezdí pořád, pořád; dokud nedojde benzín. Stejně všechno skončí jako vodík, tak proč se nepřipoutat lehkou plynnou vodíkovou vazbou už teď. Prodám to, prodám ono, kup si, co chceš, v dnešním světě bez peněz. Ale vodík mi nechej, vodík si nekupuj - kup si z vody třeba kyslík, nebo; nebo...
Kvarky nejsou tvaroh ani plytké pragmatické myšlení. Kvarky jsou všechno a všechno jsou kvarky. Kupte si kvarky ! hlásá jeden automat na kávu, neboť káva jsou kvarky též. A nad našimi nebohými, znalosti postrádajícími hlavami poskakují, hopsají a kmitají elektrony sledujíce a divíce se a samy postrádajíce znalost toho, že jsou samy jen kvarky. Ach jo, ach ne. Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi dělí processus posterior tali na dvě části. A dělí. A dělí, až je celý talus rozdělen na 16 podílů, z nichž jeden můžeme s klidem a bez problémů ozařovat, jak dlouho chceme. Stejně z něho zbude jen vodík. Vodík jsi a ve vodík se obrátíš. Myslíte si, že binární soustava písmen je paradox ? Musí, leč není. A kdybych stokrát napsal musí, pak se bezpochyby najde sto odvážlivců, kteří zakřičí jediným hlasem Leč není ! Nebo by stačil i jeden. Jeden, který by se to nebál říct i stokrát. Absolutně nenulový elektronek se chvěje. Absolutně nenulový atomík se chvěje. A v absolutně nenulová molekule se to chvěje všechno dohromady. Paradox na paradoxtou.

Vytýkáno mi, že vyhlížím z okna. Budiž. A ono nejlepších rozestavení lidí ve společnosti i u stolu je tolik, tolik, tolik, nekonečno minus jedna; jedna chyba ve výpočtu, ve výpočtu nekonečných možností, a ač se to nezdá, lidí nekonečno není. Ani v Americe, zemi to nekonečných možností.
A stateční lidé mají hroší kůži, bojíce se jen lidí kolem sebe.
Sex ? zeptala se mě náhodná kolemjdoucí. A tak jsem se začal smát. Blázne, řekla jen, odcházejíce hledat syndrom získané imunodeficience s kousky třpytivého štěstí jinam...

Jsme tak malincí, tak nicotní ve velkém vesmíru bytí. A nemůžeme tomu zabránit, nemůžeme to odvrátit. Internet sluneční soustavy, Internet vesmíru. A když se na sebe podíváme, padají skály. Osamělý, ale už aktivovaný TSR enzym, běžec to na dlouhé trati, se právě vydal po stopách exprese neznámého genu, o němž nikdo nic neví. Až přejde enzym do pasivity, nebude nikdo nic vědět ani o něm. Lidé zapomenou. Zapomenou, že kdysi kdesi jeden malý TSR enzym...
Hladina hustoty elekrolytu baterie budíkové se snížila pod prahovou hodnotu, zatímco on si tu někdo spí, vyspává, vyspívá a zaspává.

A auta stále jezdí a startují, majíce stále více alternativních palivových zdrojů a prazdrojů a jezdíce podél redox potenciálu z 3. na 5. deklinaci a nazpět. Na rohu 5. avenue postává bledolící mladík čekající na svou bledolící mladici. Ale v zemi Indiánů není bledolících. Jsou jen rudolící, kašlající, kýchající a říkající Zatraceně ! Hypovolemický a anafylaktický šok způsobený postupně hypovolemií a anafylaxí, a ač nikdo nikdy netušil, co to znamená, vyvolávají tahle slova pocit, že je výhodné obětovat pravdu ve prospěch všeobecně dobré nálady.

I cesta může být cíl.


houba
06. 02. 2003
Dát tip
tak na tohle se teď nezmůžu číst...

THVosir
14. 07. 2002
Dát tip
radi se nemame, ale toto je vazne uchazejici

Ostrovidka
20. 08. 2001
Dát tip
.....geniální.......*

clovrdik
20. 08. 2001
Dát tip
... zajímavě napsaný, i kvůli stylu a nejen tomu Ti dávám TIP

clovrdik
20. 08. 2001
Dát tip
... zajímavě napsaný, i kvůli stylu a nejen tomu Ti dávám TIP

Pimpilim
20. 08. 2001
Dát tip
ostrovidko: mne to moc genialni neprijde, byl to uprne prvni zapisek a ted s odstupem jsem si rikal, zda ho sem vubec napsat - dnes mi pripada hodne zmateny, skacu hodne z myslenky na myslenku... ( ty dalsi maji podle me vyssi uroven ) -ale pokud ti tak pripada... za tip diky

Pimpilim
20. 08. 2001
Dát tip
clovrdo: tveho tipu si hodne vazim, nicmene neco podobneho jako ostrovidce - zkus si precist ty ostatni a vam vsem: dekuji, ze se to nesnazite chapat ( jako se snazili kdysi jini )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru