Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zatím bez názvu

26. 02. 2009
1
0
644
Autor
lethie

Začínám s prózou

Ta karta zanemnala změnu. Seděly spolu ve spoře osvětlené místnosti. Na stole karta a další dvě měla vybrat. "Při výběru mysli na tu dotyčnou osobu." pořád si vduchu opakovala. Srdce málem spolkla, jak se prudce rozbušilo. Zavřela oči a prostě sáhla. Z vějíře karet vytáhla jednu a pak hned druhou. M. složila karty do úhledné hromádky a zbývající dvě otočila obrázkem vzhůru. Anna také vykládala tarot. Samozřejmě po Jejím vzoru. Vše v jejím životě se točilo kolem M. Když ráno vstává, první myšlenka patří Ji a při usnutí i poslední. M. je každodenní náplní od doby, kdy nastoupila na Domeček. Kvůli M. vlastně ztroskotal Annin poslední vztah. Ale pravda je vlastně jiná. Annina první a poslední přítelkyně byla Eve. Vztah nebyl položen na pevném základu a zákonitě se musel zhroutit, avšak kdo by byl čekal, že se zhroutí, až po tak dlouhé době. Celé tři roky trvalo než si Eve uvědomila, že Anna ji ve skutečnosti nemiluje. Anna ji podvedla již víckrát. Vždy se vymluvila na to, že chtěla vyzkoušet něco nového, protože neměla ještě vztah se ženou. Ona utíkala. Potřebovala volnost. Byla zmatená a nevěděla, jetli to s Eve je láska. Anna po Eve nikdy netoužila, tak jako teď touží po M. S M. je to jiné.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru