Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

short motherfuckin movie

28. 02. 2009
0
8
401
Autor
taja
chcel by som vyt cernochom -ja ne preco? -ze vraj maju velky kokot. no hej no... ale chcel by som byt takym, co ho nema take hovado -cernosi su pekny no jo. negrici -nehovor im negrici dobre, prepac -chod do pici aha fajn. diky -chod het aaa kurva idem -jebat na to si pica odisiel. jebal na to. vcera bol s ludmi, ktory dosiahli urcite uspechy. ona dokázala leda tak velke hovno. jebat na nu. ide het. a tak ide het. spomenul si na kamarata u ktoreho vcera spal: vravel mu ze ma cervene bodky na nohach ze vraj mu padaju chlpi z noh kvoli nohaviciam. a ze vyzera jak hegrid z harry pottera pocuva elektroniku (to hlavny hrdina samozrejme vedel) ale ze vsetci si myslia ze ma rad metal a podobne kokotiny musi zmenit image n atiahnut tricko s zlato flitrovanym napisom DAFT PUNK ist do baru dat si miesto piva pina koladu aj ked je zima jeho kamarat sa zamyslel. ona ho poslala do pice ved by to nevadilo jebat na nu. pozrie si doma nieco od spike leeho ma od neho novo stiahnuy filmik Rob co je spravne. zabudnuta klasika v rokov, kedy padol komunizmus. BROOKLYN, radsej by sa tam narodil. humus. clovek sa narodi, vpadne do puberty. a hned ma riesit bytostne otazky. kto to kurva je? a zrazu: uau, ja som bol v komunizme? takom humuse? rozpravky vravia o lepsiom svete v ktorom kedysi dievcatka na balkonykoch dostanu lizatka od chlapcov v balone. co je to kurva komunizmus. a ked zistia aj tak nevedia co si maju kurva mysliet. dneska som zistil preco je fajn hovorit furt pravdu. nejde o matku a vztah k cigam alebo chlastu ludia su vazne mimo z pravdy. vzdy ked im poviem nieco pravdive myslia si ze je to snad vtip ale neni je to mocna zbran idem domov. ponahlam sa caka ma vysrasena babka s tackov a pirozkami.

8 názorů

68my
03. 03. 2009
Dát tip
nemusi byt vsetko polopatisticky, ale toto nedava sancu ani na nejake domyslanie...

68my
03. 03. 2009
Dát tip
ja sa drzim toho ze aj umenie by malo byt pochopitelne

68my
03. 03. 2009
Dát tip
ja sa drzim toho ze aj umenie by malo byt pochopitelne

taja
28. 02. 2009
Dát tip
FUCK

taja
28. 02. 2009
Dát tip
good:) /*

taja
28. 02. 2009
Dát tip
nechapem :!

taja
28. 02. 2009
Dát tip
chyba tomu styl. inac fajn

taja
28. 02. 2009
Dát tip
aaa fak tiis-teenage bad motherfucking girl

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru