Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Umírající Písmák plný planých slibů

02. 03. 2009
1
97
4620
Autor
akredit

Vždycky po přehoupnutí měsíce se vyprázdní seznam Výběr kritiků (Dero o tom samozřejmě byl informován). Stránka sice vybízí k zadání jiného filtru měsíce, ale po kliknutí na OK vás vyhodí na stránce Všechna díla. Je to s podivem, že ačkoliv se ve Tvaru posmívá Karel Piorecký, že literární servery nejsou pro čtenáře z vnějšku, že se taková drobnost již několikátý měsíc nedaří odstarnit. Je to podivné i ve světle příslibů, kterými navnadil místní kritiky ve svých posledních příspěvcích zdejší majitel, že se nerealizuje alespoň tato drobná oprava, když už se nerealizuje slíbené odkazování na vážné kritiky. V nejbližších dnech tady znamená více než měsíc. S úvodníky totéž. Spolupráce s PhDr. Kovaříkem taky nikde....

Myslíte si taky, že majitel má sice dobré úmysly, ale nestačí na to a hlavně by měl vyměnit neschopný tým v nejbližším okolí? Zejména Dera?


97 názorů

úrodička...

zolli
01. 04. 2009
Dát tip
Vulpecule: Nazdár!

vulpecula
01. 04. 2009
Dát tip
Zoli, naopak za Avi díky! je fajn Tě tu po Letech vidět :o) Alespoň vím, že je tu pořád ještě další človíček, ke kterému jsem chodila nakukovat :o) P.S. Blondýnkám zdar

Algaranna
01. 04. 2009
Dát tip
podnětného...a...podělteje se..."bo podělejte"... K "zolla....nevím...¨tohle místo je....vime o něm....vracíme se.....zapátrat...doufat---...je to jenom prostor...ať už si hrajeme...a cokoliv..."každý svého osudu strůjcem"

ježkovy voči!

raja
31. 03. 2009
Dát tip
Fňák!

setapouch!

nic podnětného tentokrát říct nechci, ale rád mám v diskuzi poslední slovo :-)

Tak se o ten hrách podělte, holky. A každá do jinýho kouta. Tečka.

raja
30. 03. 2009
Dát tip
Pišto, já ji vedle sebe nechci! ...škrábe.

zolli
30. 03. 2009
Dát tip
dobrá já Tě spamuju, ty mě komolíš. Navrhuji příměří :o)Pokleknu k raje na hrách a zmíním se u zpovědi, bude mi již odpuštěno?

raja
30. 03. 2009
Dát tip
Aj, to je možná i na žalostné zpěvy z Paříže... (A neříkej mi čuně, nejsem Tvůj pacient!:) Zolli, myslíš že tomu rozumím? Jsem též blondýna...=p

Zoli: Spam je spam, ať už si ho odůvodňuješ jakkoli. Raja: Soutěže "přibyli"???!!!??? Dvacetkrát otčenáš a klečet na hrachu, ty čuně!

zolli
30. 03. 2009
Dát tip
PS: Šmarja Všem postiženým mým avízem a mou češtinou posílám novotvarové sryňte (od slova promiňte - podobnost jiným českým slovům čistě náhodná a autorka nenese odpovědnost za Vaši fantazii) Všem co se podíleli a nevlastnili budiž DÍKY (všimněte si, že je velké). Dero – promiň že jsem Tě nevzpomněla (jistě si zde musel prožít mnohé ústrky, proč vršit další) Tvé reakce zde chápu a připadají mi normální. Je na čase začít respektovat soukromé statky (a čas je taky kolchoz – záleží na každém, jak a kde si ho obdělá a pohnojí) Dík za čas. Je to vzácná věc. Pišta Avi jistě nebylo nutné posílat všem, ale vybírat x nicků z toho sáhodlouhého seznamu a ještě dostat křeč z „ctrl“ prostě nesnáším, tak jsem to označila všecko. Opravdu mě ani ve snu nenapadlo, že tím naruším celistvost a neochvějnost písmákoplochy a způsobím pohoršení některým nicků a potažmo i lidem (některým zjevně i vícekrát) Kdo mě zná ví, že obvykle to takto neřeším, ale to nejni asi omluva. Kaji se. Mea culpa! Nyní označím jen dotčené autory, co na tom, že se týden nebudu moc ďoubat v nose, tu oběť pro mír postoupím. Armin Zablokuj mě hochu, třeba na 4 rokůch :o))) Ja to unesu, popláču si, navštívím psychoterapeuta, zas bude dobře. Raja: Jj, ale jsem žena a blond (i když dnes již s umělým IQ) a moudrej chlap nakonec ví, že od blondýn se dočká všeho.

dadik
30. 03. 2009
Dát tip
senior? to mě nikdy nenapadlo oldžeryku, aspoň něco dnes nového...:)

Oldjerry
29. 03. 2009
Dát tip
Lyryku Akredite Seniore a nevím pod jakým nickem se ještě skrývající superkritiku - jakoby tu byl duch Velkého Bloku - je mi líto, že jsem nezažil tvé období perfektního vedení. Tady se mi jevíš jen jako rejpal a prudič. Věnuj se tvorbě a neser do vody. Ryby to nežerou.... Ve veškeré úctě k zasloužilým bývalým a zneuznaným

raja
29. 03. 2009
Dát tip
Zapoměls připojit děkovnou řeč Derovi...

Hrooooooooooooooooooznááááááááááááááááá frájeřina :-)

raja
29. 03. 2009
Dát tip
Jo a avi Arminovi...

raja
29. 03. 2009
Dát tip
Ale jak přibyli soutěže na liště, to je frajeřina!:) Že jo Pišto, že je to frajeřina?

Zollinko, bylo to avízo skutečně nezbytné?

Většinu těch pablbů, co posílají avízo na všechna svá moudra, jsem zablokoval, je to rychlejší :-) Pobavila jsi mě svým skloňováním podstatného jména po číslovce. 104 roky. Dlá to hodně lidí, třeba na nádraží, čekám na vlak a najednou se z ampliónu ozve: "... s pravidelným odjezdem v osmnáct hodin, třicet jednu minutu." Nezjišťoval jsem, jestli je to dobře, ale větší prasárnu jsem v češtině neslyšel (kromě teenagery zaváděné novotvary). A to jsem rád, že nežiju na slovensku

zolli
29. 03. 2009
Dát tip
Až na to budu mít 104 roky jako ty, tak z mých vousů taky pokane jen moudrost a nikdy, NIKDY nedám špatné avi bručounovi :q Jestli jsem tím avízem někoho urazila, naštvala či zdržela o důležité vteřiny jeho světožití, tak promiňte. Ale vždyť to že Vám bliká avízo od někoho neznámého nutně neznamená, že sem musíte lozit a rozčilovat se. Máte svobodnou vůli nereagovat a ignorovat mne.

Za těch devět jsi se mohla naučit, kdy posílat avíza

zolli
29. 03. 2009
Dát tip
brýlemi

zolli
29. 03. 2009
Dát tip
Umírající písmák? Nemyslím! Písmák už přežil lecos a jak se zdá funguje stále dál. Umírající jsou možná něčí iluze o tom, čím by písmák měl a mohl být. Dlouho jsem tu nebyla a ne úplně se orientuji, ale přesto bych se tu ráda vyjádřila. Dobře víš (víme), že písmák vždy měl své potíže jak technické, tak „mezilidské“. A to dokonce i za bájného Oldíka. (Budiž mu za Písmáka věčná a nehynouci sláva). S přihlédnutím, jak ztrátový je toto podnik a kolik času, trpělivosti a práce polkl je s podivem, jak je života schopný.Vždy na písmáku šlo o víc než jen o literaturu (ať si kdo chce co chce říká je to fakt). Proto dívajíce se na server těmito brýle říkám teď, jako za všech písmákorežimů: „DÍKY ZA NĚJ“. Díky za místo, kde se mohou lidé společných zájmů sdružovat a díky za všecka přátelství, která zde vznikla i za všechny pěkné společné chvíle. Díky všem majitelům, kteří udržují a udžovali běh serveru. Hleďme na písmáka shovívavě a s trpělivostí. Další vylepšení jsou jistě přínosem, ale uvědomne si, že v tomto prostoru (jak už tu zaznělo) jsme jen hosté. Novému majiteli přeji, aby své vize naplnil a písmák se mu nestal koulí u nohy, ale místem radosti alespoň takové, jakou přinesl do života mě.

Edvin1
24. 03. 2009
Dát tip
Jaká parodie! Lidé, jež vypouštějí své jedovaté šípy, kam je napadne, si stěžují na přesně to samé u jiných! Písmák je supr, protože sem píše pár nadaných lidí. S těmito lidmi Písmák, a potažmo každý lit. server, stojí a padá. Je jich tu řada, a kvůli nim sem chodím. Vše ostatní je mi docela fuk. Long live Písmák! dědEd :-)

jaza
23. 03. 2009
Dát tip
jaká poezie...

komedie
13. 03. 2009
Dát tip
buď tak laskav, a dej Derovi pokoj, pokud ti tento server nevyhovuje, tak se poroučej jinam, ale držkovat na Dera je fakt sprostý, pokud máš pocit, že to sám zvládneš líp, prosím, ale pochybuju, že by si tady na to někdo troufl to za a a za bé pokud máš snad s Derem nějakej problém, s tím jak tu pracuje a jiné, tak piš jemu a přestaň vůči němu tady čeřit vody... gr!

Voči: to sedí! Já bych měla kuří oka i na patě a ještě by byla krátkozraká!

Algaranna
08. 03. 2009
Dát tip
nevděk světem vládne...

Na nás, kdyby byl takovej tlak jako na Dera, tak už máme Basedovu chorobu.

Oldjerry
08. 03. 2009
Dát tip
Lyryku - prosím tě - skutečně bez jakéhokoli akcentu : co jsi dal do vínku Písmákovi ty - jako statutární princip ? To že je na úvodní straně »amatérská literární tvorba« je opravdu jen velice rámcové. To by potom tvé námitky postrádaly jakoukoli pevnou platformu. Čili : měl by existovat statut, který nějakým způsobem vymezuje spektrum autorů a děl. Napsal jsï někdy něco takového ty, nebo někdo jiný ? Já mám pocit, že se tu uplatňuje měřítko stejné jako na díla profesionálů. To by samo o sobě bylo spíš dobré - jen tak se nechá ovlivňovat kvalita vkládaných děl. Jde spíš o to, jakým způsobem se ta hodnotící měřítka budou uplatňovat.

Dasslere, já jsem v žádném případě neměl na mysli, abys Dera odložil někam... kamkoliv. On sám řekl, a já se mu nedivím, že se chce věnovat jiným, svým, ziskovým, projektům. Derova zásluha a přínos písmáku je nezpochybnitelný a velký. Toto nedorozumění vzniklo z odlišného výkladu Derových slov. Ty jsi je pochopil jako dočasný odpočinek, já jako trvalou rezignaci, v tomto duchu byl také můj dotaz směřován.

papouch
06. 03. 2009
Dát tip
..a co tak Derovi ten košík narazit na mordu? A přivázat ho k židli u pícíčka a říct mu "Nežvaň a makej!!!" :-))

dadik
06. 03. 2009
Dát tip
to vypadá že bez dera ani ťuk tady, jak to tak tiše sleduju.... chudák dero to je docela tlak na něj, co se zodpovědnosti týče...

dassler
06. 03. 2009
Dát tip
Armin Tamzarrian: při hledaní nového ADMINA nebudu postupovat nijak a to i v případě, že si bude chtít Dero od Písmáka jako takového třeba na měsíc úplně odpočnout. A vůbec bych se nedivil, kdyby tomu tak teď zrovna bylo. Nedělám to, že bych někoho, kdo pro mě (a potažmo nás všechny) věnoval nezištně tolik svého času, odložil vyždímaného do košíku a košík postavil k odvozu za dveře. Naopak, jestli někdo má mít moji podporu, tak Dero třeba tímhle způsobem rozhodně ano. Prostě by se chvíli nic nepředělávalo a neupravovalo.

Eileen
05. 03. 2009
Dát tip
článek této diskuze, řekla bych já, je dosti na pytel. nejhorší kec, co jsem tu dnes přečetla. bejt derem, vykašlu se na to asi už dávno.. asi. ale teď už určitě.

Eileen
05. 03. 2009
Dát tip
článek této diskuze, řekla bych já, je dosti na pytel. nejhorší kec, co jsem tu dnes přečetla. bejt derem, vykašlu se na to asi už dávno.. asi. ale teď už určitě.

nevím, jestli jsem ti posílal avi, jestli ano, tak se omlouvám :-)

Dasslere, jak budeš postupovat ohledně hledání nového ADMINA, když Derovi už to nepřináší tu potěchu co kdysi ?

dassler
05. 03. 2009
Dát tip
A teď seriozně. Zdržení jsou, ano. Konkrétně u dvou zmiňovaných záležitostí (úvodníky a poetická audia) proto, že jsem považoval za vhodné vnést do obou nezávislý posuzovací prvek nespojený s vnitřním životem serveru. Podařilo se. Při výběrech vítězných úvodníků i doporučování básníků k audio prezentaci bude mít velkou váhu vyjádření básníka, literárního teoretika a kritika, člena poroty Magnesia Litera a například i dlouholetého recenzenta Tvaru ... Jiřího Staňka. Chápu, že by bylo nejlepší mít všechno hned, ještě prosím všechny o trpělivost, díky. -d-

dassler
05. 03. 2009
Dát tip
Pane kolego, ve kterém lese hoří teď? V Kněžském nebo v Hňoulavce?

ježkovy! za to nemůču če po víně píšu místo ž č! (a málem jsem ho napsala i místo š)

raja
03. 03. 2009
Dát tip
hledám brejle...

Čí že? Čí že?!?!?!?!?

ječkovy voči....

Hemživost mizivá, že, pane kolego?

LaMouette
03. 03. 2009
Dát tip
Cili me nemas rad.. secko pri starem.. jupiii..:-)

A kvůli Derovi bys zhubla??? Jsem uražen.

LaMouette
03. 03. 2009
Dát tip
Derousku.. dekuju.. Ty vis za co secko.. a to mi staci..:-)

Dera chápu a jeho stanovisku a postoji rozumím. Ale divím se, že Dassler ještě nekontaktoval nikoho, kdo by byl schopen a ochoten vykonávat Derovu práci (nebo to alespoň nebylo na hlavní stránce, možná hledá někoho zvenku). Ale i tak si nemyslím, že by dokázal najít člověka, který by Písmáku věnoval čas a invenci úplně zadarmo. Neznám ani Dasslerovy důvody, proč chtěl vlastnit písmák, ale na jeho místě bych se ho snažil co nejrychleji zbavit. Třeba by měla zájem Vella :-) Nebo rovnou ty, Akredite ?? :-)

pozorovatel
03. 03. 2009
Dát tip
já pořád nevim, co ten akredit teda chce ...nebo je jen uvědomělý uživatel? a egil je nos, což každé ucho pozná.))

pozorovatel
03. 03. 2009
Dát tip
kdyby si dero raději s chutí povídal se mnou.)

moorgaan
03. 03. 2009
Dát tip
DERO,hele, ses dobrej! - uplne te chapu, delas neco zadarmo a nakonec te kazdej kritizuje, Pismak je po strance technicke a spolehlivosti na dobre urovni, pokud je to tvoje prace- pak hluboce smekam !.. pohybuju se netem sem a tam a vsude jsou nejake problemy, ale na Pismaku za tu dobu co tady jsem nikdy nebyl..jsem trochu konzervativni, mam rad jistotu, spolehlivost, kazdodenni jasnost..a to Pismak splnuje, cim vic by se technizoval, mozna by ztratil tyto vlastnosti.. v jednoduchosti je genialita a Pismak je jednoduchy, spolehlivy a funkcni v tom, k cemu ma slouzit..a pokud zde byly nejake napady, neznamena to, ze se musi realizovat hned, mavnutim proutku - proste az to bude,tak to bude ! nenech se otravit!!!

raja
03. 03. 2009
Dát tip
>>zároveň kladeš poezii do zahrádky jakési kratochvilné, na úroveň hobby, koníčků, ale to je pomýlené, takové stáje jsou prázdné. >>Nic proti ale tohle zní též romanticky blábolivě:) Nehledě na to že přesně tak to mám já. jako jakýsi hobby či koníček. Ešlivá to nebude tím že sem amtér... Kdo říká že jeden do toho musí být zažranej jak osel do kupky sena aby tady mohl adminovat anebo si jen užívat?=p (jako od slova uživatel, pochopitelně)

egile, víš co je napsáno pod logem PÍSMÁK ? amatérská literární tvorba...

egil
03. 03. 2009
Dát tip
...srdce bijící v rytmu jambu? tak já se "těch lidí" někdy zeptám. ale.. přijde mi to jako romantický blábol. pro mě je koníčkem a životní láskou třeba paleontologie - srdce mi proto bije v rytmu geologického kladiva? tak to tedy: jauvajs! -, nevím;; zároveň kladeš poezii do zahrádky jakési kratochvilné, na úroveň hobby, koníčků, ale to je pomýlené, takové stáje jsou prázdné. myslím, že si nerozumíme, a to dokonce tak, že vůbec. oba máme jinak nastavené výchozí premisy - v pořádku, nechme toho, nikam to nevede.

StvN
03. 03. 2009
Dát tip
Dero napsal, že to je především nechuť a já se mu vůbec nedivím. Je tu ostatně mnohem více kazičů chuti, než lidí, kteří tě dokáží motivovat v tom, co děláš. Potíž je v tom, že si ani jeden typ správně neuvědomuje svoji pozici, ba naopak kaziči se domnívají, že svým věčným mentorstvím a poučováním a báječnými nápady přispívají pozitivně, zatímco ti skromní obdivovatelé mlčí.

JiKo
03. 03. 2009
Dát tip
no nevím, ale chodit si po hospodách, nemít na nájem, na jídlo,nemít práci (aka zábava) versus nemít čas na kámoše ale zajistit takovou blbost jako je střecha nad hlavou a živobytí.... to teda nevím kdo jinej krom bezdomovců a zlodějů to má hozený jinak :)))

Dero
03. 03. 2009
Dát tip
Egile, proč naznačuješ, že bych se měl stydět? Mám jiné priority, literatura je mým koníčkem - nikoli životní láskou. Adminem Písmáka jsem se nestal proto, že bych se musel prodírat zástupem uchazečů o toto místo, nýbrž proto, že jsem jako jediný každodenní uživatel Písmáka měl potřebné technické znalosti a byl ochotný se ho zadarmo ujmout a udržovat. Takže mne opravdu hanba nefackuje, když se po více než roce dobrovolné práce na tomto projektu, kde nemám žádnou skutečnou rozhodovací pravomoc, cítím unavený. Necítím žádnou hanbu, že dávám nějakou dobu přednost zajímavějším věcem, které mě mohou někam posunout v mém oboru. (Znovu připomínám, že mým oborem není literatura.) Vidím tu řeholi, kterou oddaní milovníci literatury podstupují. Chápu, že to pro ně (vás) většinu času neznamená nic než pot, krev a slzy. Jenže tito lidé mají něco, co já nyní postrádám - srdce bijící v rytmu jambu, obrovské odhodlání obětovat se na oltář literatury. Nedávám od Písmáka ruce pryč. Nezříkám se zodpovědnosti. Stále ho udržuji v chodu a snažím se vycházet vstříc i jeho uživatelům, kdykoli jen to jde. Jenom do něj nyní nemohu investovat onu soustředěnou tvůrčí sílu, protože mám jiné priority. A můj obdiv mají všichni ti, kteří Písmáka udržují v chodu svou aktivitou, ačkoli pro ně stejně jako pro mě je literatura také jen koníčkem. Především pak dassler, který Písmáka doslova a do písmene dotuje. A především, nic z toho, co píšu, není argument pro cokoli. Je to jen vysvětlení, které přijmout můžete a nemusíte. Které můžete chápat i nepochopit.

egile, jsou zaměstnání, kde se fakt musí něco dělat :o)

papouch
03. 03. 2009
Dát tip
A mi to připadá, jako když nafoukaný kocour jde podráždit smečku psů v kleci. Ukáže se jim, psi se můžou zbláznit, jak štěkají, ale kocoura to už nezajímá, s ocasem vztyčeným odkráčí ze scény. Hlavně že zasel sémě vzteku mezi psy.. .-)) Zdenál taky čas od času sem flusne jed a pak z toho má akorát plezír... :-)

egil
03. 03. 2009
Dát tip
"Pokud se mám rozhodnout mezi zajímavou, perspektivní a dobře placenou prací vs. neperspektivní časově náročnou ochotničinou........." tohle tvé "versus", to o mnohém vypovídá. copak se neslyšíš? tak třeba Totem: i tam jsou problémy, ale podobnou věc by tam bez uzardění neřekl nikdo. ne proto, že jsme pokrytci, zkrátka proto, že to máme jinak hozené; +používat svou existenciální "nechuť" - ve veřejném prostoru coby důvod - proč a komu? takže - přeji vše zajímavé a perspektivní - (vskutku pěkně nastavený životní filtr).

Dero
03. 03. 2009
Dát tip
1) Je pravda, že na Písmáka teď čas nemám. Dassler to ví, doporučil jsem mu, aby hledal nějakou technickou posilu. 2) To, že se nic neděje, není dáno mou neschopností, nýbrž mou nechutí. Pokud se mám rozhodnout mezi zajímavou, perspektivní a dobře placenou prací vs. neperspektivní časově náročnou ochotničinou, která nikdy neskončí - jinak se totiž současné látání děr nazvat nedá - volím v tuto chvíli to prvé. Hamižnost v tom hraje jen malou roli, prostě potřebuju peníze, abych přežil. 3) Pokud se najde nadšený a kvalitní programátor, který bude ochotný mou práci dělat, rád mu ji ze dne na den přepustím. Nelpím na své "funkci", naopak - a teď prosím o pochopení - mi po většinu času tady byla svazující přítěží. --- A Zdeňku: samotný fakt, že máš v lecčem pravdu, rozhodně nic nemění na tom, že se projevuješ jako taková malá lidská hyenka. :)

vulpecula
03. 03. 2009
Dát tip
No nevím, živím se jako beta tester... testuju občas i webové aplikace a kdyby chodilo vše alespoň tak jak Písmák, měla bych o půlku práce méně a nechodila domů jako poslední dobou ve dvě ráno... Pořád je co vylepšovat, co spravovat, pořád jsou nápady co dělat jinak. Nevím jestli má Dero Písmáka jako hlavní zaměstnání, spíš bych o tom pochybovala. A proto by mu měl spíš patřit dík za to, že ve svém volném čase ještě najde čas se starat o další práci... Pokud Ti něco vadí, myslím, ž ekdybys poprosil o zmíněný kus kódu s tím, že se pokusíš to opravit a opravu dodat, třeb aby to také šlo...

Fouraix
03. 03. 2009
Dát tip
takový problémy bych chtěl mít:)

Muamarek
03. 03. 2009
Dát tip
Já osobně si myslím, že nejde jen o úmysly, že se tu jde dobrou cestou, jen jen třeba mít trochu trpělivosti. Pokud vím, spolupráce s panem Kovaříkem je dojednána a dolaďují se už jen poslední technické záležitosti. Všechno chvíli trvá. Písmák rozhodně neumírá, spíš mi příjde, že nabírá druhý dech, Marek

papouch
02. 03. 2009
Dát tip
Ba co hůř.. kdyby Tě to otáčení vykeštilo. Ale až tak daleko jsem to dotáhnout nechtěl... .-)

Notreal
02. 03. 2009
Dát tip
libi se mi nazev teto diskuze :) co se tyka obsahu, souhlas s Vaud

papouch
02. 03. 2009
Dát tip
...bráško, to je furt dobrý. Horší by bylo, kdyby Tě to vytáčení okleštilo. A Dero? Dyť Piště psal, že je vyjevený... teda - vyměněný... prý ho ukrajinci vyměnili za vodku. Ale eto ljuďjá skazáli, právdy ja něznáju.. :-)

Rabb
02. 03. 2009
Dát tip
je fakt, že mne mnohdy nefunkčnost písmoně a jeho okleštění vytáčí.. to s tím seznamem, jak se na konci měsíce vymaže, mne taky se*e.. je toho kvanta.. a vážně se toho kupředu moc nepohlo ..ale nezbývá než doufat.. :-) ..Dero ešče nee tadyk? By mne zajímalo, co on na to.

Carolyn
02. 03. 2009
Dát tip
Kdysi jsem na Písmák chodila číst díla, ale teď už čtu jen diskuze. Je to zábavnější. :) A zatím fungujou, takže se na Dera nezlobím.

A je to veselé, je. P.S. Onehdá jsem Dera potkal, a vypadal jako vyměněný. To bude první krůček.

JiKo
02. 03. 2009
Dát tip
Majitel na to tzv. nestačí přesně stejně jako na to nestačila Vella, když jsi místo Dera programoval ty. Jasně že tu jsou díry, ale kurňa přeci jsi taky spravoval web tak musíš vědět, že někdy se okrajové věci řeší rychle a jindy pomale. Je to o prioritách a tím víc, čím méně máš času. Stejně tak jako vella nikdy nikoho dalšího ke kódu nepustila (kvůli hypotetické krádeži zřejmě) bude to dělat jakýkoli majitel. Počítám, že také víš, že slovo "neschopný" přesně nevystihuje to do čeho tepeš.

egil
02. 03. 2009
Dát tip
Problém nastává, když si kdejaký zabedněnec myslí, jak zásadním problémem, že mu doma praskají parkety, a myslí si to i tehdy, kdy mu na fasádu doma felčaři kreslí morová znamení (a on k tomu jen řekne: nebudu se k tomu nyní vyjadřovat, jsem mladý a příliš nezkušený, ačkoli, čertabyspralmůjúděl!, příliš inteligentní a vysušený pro tento svět);; takže - Bůh budiž s Písmákem..

raja
02. 03. 2009
Dát tip
přišla sem, viděla to, odešla tam...

Makrelka
02. 03. 2009
Dát tip
Já tipuju, že majitel tohoto webu z toho nemá žádný finanční zisk, a proto nezasluhuje takovou přísnost.

Je tady napsáno: "Přidat vlastní názor", tak přidávám vlastní názor. 1. Chodím na Písmák především publikovat a číst, vše ostatní je podružné. 2. Jsem rád, že vůbec nějaký Písmák existuje, pro amatérkého povídkáře jedna z mála možností, jak publikovat. 3. Jsem tady dobrovolně a doufám, že nikoho neprudím. 4. Kdyby mi to přestalo vyhovovat, můžu kdykoliv odejít. 5. Jsem zde pouze na návštěvě a podle toho se chovám. 6. Z nesplněných slibů si nedělám hlavu, nejsem malé děcko.

papouch
02. 03. 2009
Dát tip
ještě jsem zapomněl... Přiděluji této prtní diskusi pořadové číslo 8114.

Ad. poslední souvětí : Ne, nedomnívám.

Ovšem musím souhlasit s Papouchem, s celým jeho příspěvkem, a taktéž s Vaudem, i s celým příspěvkem jeho :-)

Jako obvykle i tady se musím zeptat Dera. Neznám nikoho kompetentnějšího, tím samozřejmě netvrdím, že nikdo takový není. Podle Derových slov je kód písmáku napsán špatně, je to problém, se kterým se bude muset potýkat i případný nový ADMIN. Je zcela nemístné se domnívat, a ještě nemístnější je zakládat o tom každý měsíc prtní diskuze, že s novým majitelem a novým správcem problémy zmizí a písmák bude fungovat bez problémů. Druhá část tvého příspěvku se týká nesplněných slibů a již zřejmě vyšumělých plánů. S tím musím, ač nerad a se značnou nelibostí, souhlasit.

Vaud
02. 03. 2009
Dát tip
Zdenku, jedna věc je snaha o nápravu a zlepšení serveru a druhá jsou osobní výpady pokud je spojíš dohromady, tak Ti nikdo neuvěří, že chceš skutečně něco změnit k lepšímu

Narvah
02. 03. 2009
Dát tip
taky sem si všiml že avízovaná změna se neuskutečnila. škoda

Petrusha
02. 03. 2009
Dát tip
doporučujem - doporuč sa na vykonávateľa drobných zmien a bude to fajn, ne?

papouch
02. 03. 2009
Dát tip
..mi připomínáš jednoho mého prastrýce. Ten od rána do večera jen nadával, všem a za všecko. Nic mu nebylo vhod, všechno bylo špatně, kudy chodil, tudy trousil jedovaté sliny... Sám ale neudělal nikdy nic. Zapšklost. Zapšklost se tomu říká, Zdenále. A už seš tím votravnej.

StvN
02. 03. 2009
Dát tip
To už vyšel další díl polemiky?

a potřebuje Písmák čtenáře z vnějšku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru