Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krutá pravda

21. 08. 2001
2
2
2317
Autor
Atala

Je to smutné, ale občas je to tak...

Láska je prvním krokem k nenávisti

2 názory

viwian1
01. 02. 2011
Dát tip
Špatně napsané. Je to jen obměna citátu - mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice.

Erwin2
21. 08. 2003
Dát tip
Hmm.

Kacapitoma
07. 09. 2001
Dát tip
Domnívám se, že pokud je láska opravdová, taková, že jste ochotni tomu druhému obětovat vše, i svůj život, tak ho nikdy nemůžete nenávidět...

Hvezdicka
05. 09. 2001
Dát tip
souhlasim s Tebou!

Mirulka
02. 09. 2001
Dát tip
Dovolim si male kontrastournuti,to,ze je mezi temi dvema city tenka delici cara je jen takova hodne stara a osoupana fraze...:-)Jsou to diametralne odlisne city,ktere jak jsem jiz zminil,jsou slucitelne jen tomu hlupakovi...

Bezejmenny
30. 08. 2001
Dát tip
Dovolím si citát:
Láska a nenávist jsou dvě strany téže mince. Záleží jak ji hodíte. [Tuwim]

Atala
28. 08. 2001
Dát tip
mirulka: dovolím si malé šťournutí...nepochopil jsi pointu...tady nejde o situci kdy se ti dva lidé přestanou milovat...je to o tom, že mezi těmito dvěma city je jen velmi tenká dělící čára. Ale souhlasím, že rozumný člověk snad ani nemůže nenávidět člověka, kterého miloval :-)

Mirulka
27. 08. 2001
Dát tip
Ja v to neverim ani nahodou.Myslim si,ze pokud se prestanou dva lide milovat a jsou alespon trochu rozumni,nemuze to dojit az tak daleko.Takhle daleko to necha zajit jen hlupak jdouci pres mrtvoly jen za tim svym bez ohledu na ostatni a hlavne na toho druheho...

Mahoney
23. 08. 2001
Dát tip
nevěřím... ale naopak mi to jde snadno :-))

Kytička
23. 08. 2001
Dát tip
Viz Krel.... Láska se hodně pojí s nenávistí a bohužel se hodně rychle může změnit láska v nenávist ale nedovolme jí to....

Atala
23. 08. 2001
Dát tip
kytička: to je fakt, protože jinak by jsme se už dávno všichni mezi sebou nenáviděli, ale o tom to není...

Gastarbajtr
22. 08. 2001
Dát tip
pokud existuje láska, tak..ano....

Krel
22. 08. 2001
Dát tip
...ano může ale rozhodně nemusí... Láska se často mění v nenávist, mezi těmito dvěma city je tak úzká čára, ale záleží na lidech jestli to nechají dojít tak daleko...

Atala
22. 08. 2001
Dát tip
to all: ď za názor to krel: záleží na každém, co sám sobě dovolí. stejně tak si může každý doplnit tenhle "citát" :-)

Jákob
21. 08. 2001
Dát tip
určitě ne vždy .... ale může

Diana
21. 08. 2001
Dát tip
Ale opravdu jen občas. A byla to tedy vůbec láska?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru