Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Květina

22. 08. 2001
0
0
1691
Autor
Atala

Jak už jsem u něčeho psal, tady frčí básničky, tak jsem se rozhodl, že přispěji i já sám svou troškou do mlýna. Je to můj historicky vůbec první(!!!) počin tohoto tvaru, tak prosím buďte shovívaví...anebo víte co? Zkritiuzujte to co nejvíc ať vidím na čem mám pracovat,jo? Ď.


Bylas krásná květinka,

co kvete zahradou mých snů.

Já tak toužil tě utrhnout,

přivonět si.

Pak já věděl jsem jak voníš.

Teď jiný však se opájí tvou vůní.

Vím, že už nepřivoním.

Nikdy víc


Hvezdicka
05. 09. 2001
Dát tip
alesku, jsi jednicka!!! Souhlasim s Madouasem. A tleskam tez!!!

Atala
28. 08. 2001
Dát tip
mirulka: jo jo... :-)

Mirulka
27. 08. 2001
Dát tip
Chtels to zkritizovat,tak jsem rad,ze ti to nebude vadit. Treti radek absolutne kazi to,co v prvnich dvou tak hezky zacina.Snazis se zbytecne vymyslet dlouhy radky a pritom by se to dalo zestrucnit.V jednoduchosti je sila!!! Kdyz to rozeberu myslenkove,tys touzil privonet a najednou jsi uz tusil jak voni.Je to moc kratky,skoda,ze chybi nejak stredni cast,ktera by cele basni pomohla!!!Tohle tema je vdecny a temer nevycerpatelny(ja to moc dobre znam...:-)) Neni to basnicky zas tak blbej zacatek,ale chce to vychytat par masarek:-)

CrazyFairy
25. 08. 2001
Dát tip
naděje umírá poslední a někdy, i když už je téměř mrtvá, paprsek světla, polibek milované osoby ji k životu navrátí...

Diana
23. 08. 2001
Dát tip
Viz Krel.Trochu učesat a je to pěkné.

Albireo
23. 08. 2001
Dát tip
Také se odvolám na Krela. Ale považuji to slibný začátek.

Kytička
23. 08. 2001
Dát tip
Nikdy neříkej nikdy, prosím.......

Atala
23. 08. 2001
Dát tip
kytička: Never say never again...Já vim,jenže já musím, jinak bych se taky mohl zbláznit, viš? :-)

Krel
22. 08. 2001
Dát tip
"Pak já věděl..." to mi tam vůbec nesedí...spíš : Pak věděl jsem ...zní to lépe...stejně jako: "Já tak toužil tě utrhnout"...tak toužil jsem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru