Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde je pes zakopaný?

13. 03. 2009
2
11
609
Autor
Pubinka

                      Kde je pes zakopaný?

 

Žužu už ako malá osôbka predstavovala vzor nevinného, tichého a ideálneho dievčatka, ktoré na vás pozeralo s rozjasnenými modro- belasými očkami, z ktorých žiarili malé iskričky radosti a šťastia.. Tento ideál sa akoby prebojoval a prischol v srdci iným osobám až dodnes. Žužu bola ďalej poslušný adolescent a neskôr aj vyspelá žena J. Vyspelá nielen svojimi ženskými krivkami, ale aj názormi, vedomosťami. Táto dáma nekládla nikdy veľký dôraz na oblečenie, peniaze. Jedným z jej cieľov bolo úspešné dokončenie vzdelania, teda budúce povolanie. Najväčší význam života však videla v láske. Žužu bez lásky akoby ani nežila, veď to ani nebola ona, bezducho sa pohybovala po dome, nervozita a depresívnoť boli jej najbližší nepriatelia. Bola to chodiaca mŕtvola, akoby tým smútkom upadali do smútku aj ľudia okolo nej..

Mala za sebou pár vážnych, menej vážnych a ktovie akých ešte vzťahov J.

Keď sa však zalúbila, ťažko uvažovať, čo je lepšie. Akonáhle sa totižto takáto žena zamiluje, dokáže odsunúť na bok čokoľvek, takmer kohokoľvek. Po týždni je zaľúbená a samozrejme trpí. Trpí, pretože ktorý chlap by chcel dievča, ktoré mu už po týždni tancuje tak, ako on píska. To predsa pre mužov nie je zaujímavé, hľadajú niečo nedostupné, takmer zakázané ovocie. Ak sa však zjaví chlap, ktorý takúto lásku príjma opätovaním svojej lásky, je mimozemšťan. JTo bol vtip, existujú, síce v minimálnom percente, ale predsa, sú to tzv chránené druhy. J Ženy, chráňte si ich!

Občas mi ženy s takýmto veľkým lipnutím na láske pripadajú ako poľutovaniahodné ženy po 40 s 2 deťmi, ktoré už pochopili, že sa musia rozlúčiť s túžbou nájsť si normálneho chlapa, nie že by som ich odsudzovala, ale chlapi sú svine a ženy trúby, ak na to ešte neprišli. Radšej spravte kreténov z nich, ako trúby zo seba! Vráťme sa teraz späť k našej Žužu.

Žužu ako Panna Mária a Anjel večnej jemnosti a symbolom skromnosti bola symbolom šťastia pre rodičov. Vždy z nej mali radosť a tak to aj samozrejme má byť. Nie však vždy a to vtedy, keď mala po boku svojho preceneného Don Juana. To je však už za ňou.

Teraz sa okolo Žužu obtiera KK J, ktorý sa stále tvári, aké veľmi dôležité veci musí robiť pre svoju kariéru. Možno chce pán Busy vyzerať, čo najdôveryhodnejšie, možno je to hobby, možno je jednoducho lenivý a možno sa mu neche naštartovať auto alebo šetrí. Sám predsa vie, že aj keby z neba padali dinosaury, Zem by sa rozdelila na Vrakuňu a Kramáre a vlna Cunami čaká na to, kým Don Juan otvorí dvere, Žužu aj tak príde J.

Po zhrnutí týchto faktov chcem dodať, že všetko ok. To sú len silné pudy. Veď naša malá Žužu je už veľká nymfa J a keď musí, tak spraví!!


11 názorů

tanec
15. 03. 2009
Dát tip
Líbilo se mi

Elyon
13. 03. 2009
Dát tip
Oprav si slovo depresívnosť. Príbeh kolísa niekde medzi poviedkou a úvahou, je neprepracovaný a nezrozumiteľný. Jedno skáče do druhého, myšlienka neplynie a nerozvíja sa. Akoby tu boli 3 veci naraz: príbeh žužu, tvoja úvaha a nejaká horkosť...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru