Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ta naše milá paní Depka

20. 03. 2009
2
12
645
Autor
rosnicka
Ano, opět ta ,,deprese" ! Válím se na zemi mezi hromadou posmrkanejch kapesníků (ještě z mojí bejvalý chřipky) a mezi úkoly z bižule, na který upřímně řečeno seru z vysoka. Zažily jste někdy ten pocit? Že se na to všechno můžete 14,15 ? Já ho tedy prožívám nějak často. Ty úkoly bych asi měla fakt už udělat...No, nic. Zase to škrábání na dveře. Kdo to asi může být? Samozřejmě můj nadrženej pejsek Andik. Chudák, ani si nemůže vrznout. Prej by to pak bylo horší a byl by, jak ,,stíhačka". No, myslím si o  tom své...Tak nechám Andika Andikem a jdu k PC. Otvírám icq, kde mi okamžitě píše jakejsi pošuk. Prej mě strašně miluje a nemůže beze mě žít. Opět si o tom myslím své. Odpojuji se a jdu se kouknout do kuchyně, jestli aspoň tam mě něco uspokojí. Samozřejmě si s řízkem starým zhruba tejden a čokoládou propadlou  dva roky moc nevystačím. Pouštím televizi, kde opakují ordinaci. Hmmm, u Pusenskýho to nějak vázne. Chvíli se to dokonce zdálo býti i zajímavé, ale jakmile do toho vstoupila hysterka Barnová, okamžitě to vypínám. Tak to jsem si to odpoledne zase užila. Tak se mějte a já jdu tvořit.....čtenářský deník. Fuj !

12 názorů

remik
25. 03. 2009
Dát tip
zaujala me ta ordinace. ta se pasaz se mi libi. jinak vystrizky ze vsedniho dne.

rosnicka
20. 03. 2009
Dát tip
Já na to prdim, je to nějaký složitý. I když kliknutí myší....:-)

rosnicka
20. 03. 2009
Dát tip
Já se v tom už nějak motám, to bude nejspíš tou ,,depkou" xD

rosnicka
20. 03. 2009
Dát tip
A jak to mám teda udělat? Vždyť tě v avízech mám?

rosnicka
20. 03. 2009
Dát tip
Dala

rosnicka
20. 03. 2009
Dát tip
Nechtěj, abych napsala o 6 hodinách strávených s tebou...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru