Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skryté silnice

21. 03. 2009
1
6
1405
Autor
s.i.k.o

Napísane 19.3.2009 ako moje videnie zivota na skrytých silnicech...

     Prebral som sa v nejakej priekope, celý mokrý od čerstvej rosy a uvedomil som si, že ma vôbec nebolí hlava ako sa mi to obvykle stávalo po mojich nočných výletoch. Bolo chladné letné ráno a po ceste, pri ktorej som ležal jazdili prvé autá. Natiahol som sa za svojou gitarou, narýchlo som ju naladil a zabrnkal som pár prvých akordov. Potom som vyliezol na okraj priekopy a zadíval som sa na šedú cestu, ktorá v mizla v obrovskom vychádzajúcom slnku ďaleko na východe a začal som hrať a spievať „Knocking On Heavens Door“. Vtáky na neďalekom strome si so mnou zaspievali pár tónov a potom vzlietli smerom k slobode, smerom na východ.


6 názorů

Myslím, že keď raz umriem... Kúpim si gitaru. Touto pseudopoviedkou mi hovoríš z duše, mladý :-)

s.i.k.o
30. 03. 2009
Dát tip
hmm...sranda je v tom ze toto pre mna znamena vela a vela mi to aj hovori...vam asi nie... a dlhsie veci nie som schopny pisat...obvykle mi rychlo potom dojde inspiracia... ale dakujem za kritiku... :P

s.i.k.o
22. 03. 2009
Dát tip
dalej? pracujem na nesuvislej rade podobnych kratkych veci...a za cas z toho spravim zbierku... ked to raz vsetko hodim do compu

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
A ďalej?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru