Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

14.04.2009 v 19hod.v Praze: Křest sbírky básní M E D Ú Z A

21. 03. 2009
1
8
989
Autor
čaro

V úterý 14.dubna 2009 od 19 hodin: Setkání nad novou sbírkou básní MEDÚZA od RADANY ŠATÁNKOVÉ. Po pásmu básní a písní bude následovat křest a autogramidáda. Pořad uvede Ivana Kolísková /galeristka, výtvarnice/. Hudební doprovod: Paul Merild /písničkář, kouzelník/. STUDIO PAMĚŤ, ul. Soukenická 29, Praha 1 (zastávka tramvaje: Náměstí Republiky nebo Dlouhá třída). Srdečně zveme!


8 názorů

Ještě že nejsem VIP, tohle by mě zabilo.

Zbora
24. 03. 2009
Dát tip
pišto, autogramidáda není samozřejmě nic jiného než ustálený výraz pro VIPparty, který dopředu naznačuje účastníkům, jaký bude průběh večera: Hosté budou na party dopravováni limuzínou. U vstupu dostane každý přesně odměřené množství derivátu z listů jedné jihoamerické plodiny. No a uvnitř bude přítomné dostávat do varu známá česká celebrita spolu se svou růžovou válcovitou pomůckou, důvěrně přezdívanou žížala Jůlie.

ale určitě nepřijde Armin

řádek
22. 03. 2009
Dát tip
a možná přijde i kouzelník :-)))

Ne autogramiáda. Autogramidáda. To je něco jiného. Patrně.

egil
22. 03. 2009
Dát tip
autogramiáda? bože netresc.. :-)

neroušek
22. 03. 2009
Dát tip
***************

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru