Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

At the river

24. 08. 2001
5
0
1662
Autor
Jinaja

...kdyz se bolim...

Pust mi zilou,

at vyplavi se tisice jehel,

co mi v krvi koluji

 

Malujeme po zdech

svety z jinych realit

Trosku vice chromu,

idilicka krajino

 

Bolehlav jiz treti den,

pust mi zilou,

at vyplavi se strevlik

co usidlil se pod mou hrudni kosti

tihnem k sobe naklonnsti

Nelidskou.


Jesterka
22. 09. 2001
Dát tip
Opravdu moc hezké,tají se dech...........

Gastarbajtr
07. 09. 2001
Dát tip
*!

Print
06. 09. 2001
Dát tip
***!!!!!

clovrdik
03. 09. 2001
Dát tip
První sloka je velmi nápaditá, líbí se mi. Druhá sloka není špatná jako nápad, přesto však působí mírně strojeně ( v tom souhlasím s Prokletím ) a neobsažně ( což je možná jenom tím, že já, jakožto čtenář, jsem to přesně nepochopil ). Třetí sloka je naopak velmi povedená, obrat se střevlíkem zní originálně, ačkoliv jsem nepochopil pravý význam. Konec má pěknou gradaci, po dlouhých verších tečka a následuje jedno úsečné slovo, dobrej prvek v tvé básni. Celkově musím říct, že báseň je povedená a když zahmouřím oko nad druhou slokou, je velmi nadprůměrná a zasluhuje TIP.

Prokletí
01. 09. 2001
Dát tip
uááá, puoč engliš? děvče.... světy z jiných realit? Hodně strojené, vlastně celá druhá sloka-šlo by ji vyputit. Poslední moc dobrá, kontrast jehla/střevlík vynikající. asi tak m.

kafka
26. 08. 2001
Dát tip
hezké, Jinajo *!

Albireo
25. 08. 2001
Dát tip
Krásné! Chtěl jsem napsat "hlavně poslední sloka", ale když ono je to krásné celé! Tip.

Cavalera
24. 08. 2001
Dát tip
chřup

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru