Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básnička

26. 03. 2009
0
10
563
Autor
Lucik0006
Ležím tiše v trávě, vnímám krásnou přírodu, a dívám se hravě, na okolní les, vodu. Mráčky plují po obloze, okolo mne létá muška, děti se vozí na koze, na listu spinká beruška. Ptáci zpívají, sluníčko mě hladí, zvony cinkají, hudebníci ladí. Žvýkám stéblo, klobouk na hlavě, koni dám sedlo, cítím se slavně. Asi jsem šťastná, však neznám původ. Je v mém srdci láska? To je ten důvod?

10 názorů

j_i_r_i_k
27. 03. 2009
Dát tip
Uzavřeme sázku, že ulovím krásku, proměním jí v lásku svou výplatní pásku milerád jí odevzdám, jen když už nebudu sám. Tak o co, že na to mám? A co lucík poví nám?

papouch
27. 03. 2009
Dát tip
Ještě: Naše malá kočka má zelená očka. Když je v dáli les štěká na něj pes. Vyšel z lesa zajíc ukousl mi krajíc. A.t.d.... :-))

j_i_r_i_k
27. 03. 2009
Dát tip
papouch: Náhodou, tohle čtyřverší je svou koncentrovaností prohřešků prostě geniální: Ptáci zpívají, sluníčko mě hladí, zvony cinkají, hudebníci ladí. GeorgeGray: Se bojím zeptat, v jakém ohledu že to máš rád desetiletá děvčata... Lucik0006: Nenech se našima řečma odradit, my jsme starý a už nám to tak nemyslí.

tím se to vysvětluje...:o)

papouch
26. 03. 2009
Dát tip
mně je taky deset, a co má jako bejt? :-P

máš děti? jsi schopný se podívat na svět jejich očima?

papouch
26. 03. 2009
Dát tip
a co má být, že je jí deset? :-P

papouchu, je jí deset...

papouch
26. 03. 2009
Dát tip
nééééééééééééééééééééééééé.........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru