Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štěně

29. 03. 2009
1
7
1280
Autor
Betulka

Štěně

Naše malé štěňátko

je ostříhané na krátko.

Velice mu to sluší,

hlavně černé uši.

Je velice hravé,

kouše nohy pravé.

Máme ho moc rádi,

jsme nejlepší kamarádi!


7 názorů

Betulka
13. 04. 2009
Dát tip
to psala opravdu ja!!!!!:(

neroušek
08. 04. 2009
Dát tip
Moc pěkné,Petulko.**************

Já už z něčeho takové dlouhou dobu podezírám jitulku květinku :-) byla by škoda, kdyby tohle byl něčí nevyzrálý alter... protože jestli joo, tak si pořídím taky jeden a budu psát taky takové básničky a povídky o rychardovi :-)

papouch
06. 04. 2009
Dát tip
Arm - o to nejde, .. vlastně jde! .. néé .. :) mě zajímá, jestli to psalo fakt dítě, nebo si někdo dělá srandu.. Jistě sis všim, že těchhle 11tiletých výjevů se tu vysypalo za poslední dobu neuvěřitelně moc.. takže buď si někdo dělá prču, nebo v nějakém časáku pro holčičky vyšel link na Písmáka... .-))

ale papouchu, vždyť jí je jedenáct :-) tohle je její nejlepší dílo :-)

papouch
30. 03. 2009
Dát tip
tak já nevím pozavírali mateřské školky, takže se to v poslední době chodí vyblbnout sem, nebo si někdo dělá systematicky srandu? :)

Rani
29. 03. 2009
Dát tip
tak dávaj pozor na to svoje šteniatko... :D veď ono vyrastie...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru