Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

13 opic

30. 03. 2009
2
3
543
Autor
2074
Artyčoky nejsou! Zvolal správce Majer těsně před tím, než jej dav začal kamenovat papírovými kovadlinami. Když ani po šestnácti dnech intenzivního kamenováni Majer neskonal, rozhodla rada o udělení koncese na lov vyder panu Čáslavovi z Labe nad Brandýsem a Majera pochovali jej vedle jeho synovce a syna, továrníka Hujera. Ten byl za života v obecné nelibosti díky svým výrokům hanícím stav pozemních komunikací spojujícím Lotyšsko a severní cíp Islandu. Pamětníci rádi vzpomínají na legrační historku kdy Hujerovi po menší hádce žena vmetla pravdu o kanalizačním systému starého Egypta do tváře a ten se tak rozohnil, že k jeho hašení byli později povolání i námezdní hasiči se sousední vísky Pažeravy. V stejnou chvilí o dvě vesnice dále na jihosever obyvatelstvo řešilo jako každý rok o senách probém s přemnožením pulců. Bylo jich tolik, že když rybář Bedrna šel s rodinou na pravidelnou, každoroční ochutnávku prasečích jiker, zřítila se na jeho hlavu homokláda velikosti menší chaluhy. Starosta města byl událostí natolik rozhořčen, že okamžitě vystoupil s projevem o druhohorách a historickému nálezu kostry pakoně na správním území města Kopydlno. Sklidil bouřilvé ovace a městská rada jej na místě jmenovala čestným doživotním předsedou spolku přátel Jeronýma Pražského. Přestože se akce obešla bez větších potyček, musela policie zasahovat proti skupince seniorů, kteří dovolávaje se námořnického kodexu, vyvěšovali fáborky s pobuřujícími hesly na záda farmářkého hmyzu, určeného na porážku. Tato revoltující skupinka seniorů, byla již v minulosti trestána za kriminální trestnou činnost, kdy za světla přepadávali mládež a děti a pod hrozbou slovních útoků z nich mámila nemalé částky. Případem sám o sobě je tak zvaný "případ Malý Bok".Děti z dětského domova Bullerbyn zautočily na bezbranné příslušníky Avarské jízdní policie a vrháním okvětních lístků betonem zalitých květin zmasakrovali nejen jezdce, ale také jejich jízdní zvířata - tuleně. Po tomto případu navrhl předseda cejchu zadaných zednářů návrh na novelu zákona, kde by trestní hranice odpovědnosti za činy dětí byla snížena ze 14 na 3. Zákon neprošel, kdy ho vetoval Henry Gail, instalatér a čistič odpodních vod hlavního města Bakova, který se později proslavil založením sboru na ochranu lesoparků a deštných pralesů na rovníkové Sahaře. I přes své zásluhy zemřel osamocen a stár na přejezení fíkovou nádivikou.

3 názory

2074
10. 04. 2009
Dát tip
Snad brzy :) Těší mě, že se někomu tento smysluplný nesmysl líbí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru