Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Narozeniny

01. 04. 2009
17
19
1365

(S díky Dianě)

Až se ti zítra rozbalí zas víčka a do panenek vstoupí nový den přijmi mne s láskou coby koledníčka s kytkou malou skrytého pod oknem pár drobných květů jasně ať ti poví dni co byl první abys ty byla žehnám ač příliš neplýtvám tu slovy to aby se ti všecka líbila Jako Tvoje oči, Anno...

19 názorů

mašinfíra
03. 04. 2009
Dát tip
nejni zač krásná vílo !

Jééééééééé, to je krásný koberec - díky za Annu i za sebe, tuláku!

Štírka
02. 04. 2009
Dát tip
... fotka je tak dokonalá, že by si člověk chtěl šáhnout :-)

macecha
02. 04. 2009
Dát tip
mašinfíro,no, to je taková nádhera!!!!!!!Díky. Jsou to nejkrásnější jarní kvítky. Jak já se budu revanšovat, to tedy nevím.

tedy,fírko,tentokrát se nečervenám..ale blednu..-závistí****krásný primulky..petrklíčový

mašinfíra
02. 04. 2009
Dát tip
tak jsem to ještě stihnul všechno nejlepší !

Inuško, díky :)))

Štírka
01. 04. 2009
Dát tip
milé... i s těmi květy...t* /??? skrytý pod oknem ???/

Ó
01. 04. 2009
Dát tip
*


macecha
01. 04. 2009
Dát tip
Diano- Tys to vyvedla! Já jsem tak překvapená, že ani samým dojetím nevím, co říkat. Tak prostě, děkuji Vám všem za milá slova. Potěšila mě, hned je mi u srdce lépe, že nejsem tak sama, jak by se na první pohled zdálo. Mám Vás ráda, přátelé. Jarmilko, Tobě děkuji za krásné veršíky a nádherný obrázek.

BigBivoj
01. 04. 2009
Dát tip
jaroušku ale ne let lampou ani ne lampou tequily :)

jaroušek
01. 04. 2009
Dát tip
i já sa pripájám ****

přidávám se k přání,jsem zapomněla říct**

BigBivoj
01. 04. 2009
Dát tip
Pokud to není aprílový žertík, tak přeji oslavenci hodně zdraví lásky a spokojenosti :)

Rampoušek
01. 04. 2009
Dát tip
Tak všechno nejlepší !

tu kytičku fakt závidím**

Připajím se ke gratulaci.

Diana
01. 04. 2009
Dát tip
Nádhera! Kéž bych to takhle uměla napsat! T****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru