Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč to vlastně musel udělat

26. 08. 2001
2
0
718
Autor
třeba

Ano bylo to tak. Rozhodl se to udělat. Každý se ho ptal proč. Ne je to blbost vlastně se ho nikdo neptal. Nikdo to nevěděl. Byl sám doma a bylo mu hrozně. Neviděl co a jak. Neviděl, jestli ještě má jak dál. Připadlo mu že je to jediná možnost. Nepřemýšlel, že by si měl s někým o tom promluvit, svěřit se. Ono vlastně nebylo komu. Nikdo by ho nepochopil. Jak by totiž mohl on takový tvrďák mít nějaké citové problémy. Asi toho budou litovat, že mu nemohli být bližší, vyslechnout ho, poradit mu. ....

ROzhodl se. Udělá to teď hned. Nikdo není doma, náladu má obvyklou posledních dní. Co mu teda brání. Nic.

Sedl si k počítači a začal psát své příspěvky.


Kostka
04. 02. 2002
Dát tip
Qliph: ale no tak, proč tolik agresivity...

Qliph
02. 02. 2002
Dát tip
Tohle má bejt povídka? Naprosto nic mi to neříká, krom toho, že je to celkem běžná praxe, jak tvořit. Ale proč o tom kurva psát takovej slint???

Vole
01. 02. 2002
Dát tip
toto je skvele, co placas o poviedkach, taketo nieco, ako prave pises je 100x nadhernejsie ako nejaky pribeh... :) Tip!

Deltex
30. 08. 2001
Dát tip
:o)

Helča
29. 08. 2001
Dát tip
:-) tak třeba vítej

Semipalakva
27. 08. 2001
Dát tip
hele mi se známe viď?

třeba
27. 08. 2001
Dát tip
Pochybuji.

Mahoney
27. 08. 2001
Dát tip
:-)))) *!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru