Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ztracená

27. 08. 2001
3
0
1284
Autor
Dalmatika

Tmavými podchody kráčejí opuštěné duše.
Tiše míjejí své vlastní životy
tak jako mi ty jejich.

Ospalým předměstím bloudí stíny zatracených milenců a toulaví psi.
Vyjí na měsíc svou vlastni zoufalost.
Ve své pošetilosti se snaží zaslechnout odpověď noci.

Mléčná dráha se třpytí jak oči mrtvé Kleopatry vyryté ve zlatě.


cup_of_tea
02. 09. 2001
Dát tip
NO,precetla sem si to zovu a ted se mi to libi mnohem vic.Mozna sem momentalne naladena na podobny pocity. *** :-D

Wopi
31. 08. 2001
Dát tip
Ano, tohle není epická báseň, jak se tomu pojmu obvykle rozumí ;-). A dále: už Bhati Tě upozornila na hrubku. Je to v aréně, tak ji, prosím oprav. Jinak je to napsáno dobře, Tvé obrazy jsou silné, možná by to chtělo některá omšelejší slovní spojení (opuštěné duše, míjení vlastních životů) nahradit jinými, ale to přijde se zkušenostmi ;-). Jako celek to drží pohromadě velmi dobře, představy na sebe dobře navazují. Závěr je velmi pěkný svým nápadem, snad by mohl být zvolen šťastnější slovosled nebo rytmus, ale rozhodně převládá dobrý dojem. * P.S. Je podivně rozpolcené dát něco do arény a zaškrtnout "nestojím o hlubší kritiku" - tyto dvě věci si totiž odporují :-)).

Annie
30. 08. 2001
Dát tip
Fascinující... :o)

cup_of_tea
30. 08. 2001
Dát tip
Je to hezký...ale řekla bych že hlavní roli hraje pocit,tak bych nedávala kategorii epických básní... jinak skoro na tip

Bezejmenny
27. 08. 2001
Dát tip
Líbí. ;o)))

Bhati
27. 08. 2001
Dát tip
MI???:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru