Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DÁMY NA TAHU aneb DÁMY NEDÁ MI - 10.4.2009

06. 04. 2009
0
8
994
Autor
čaro
V pořadu vystoupí:
Máša Bartůšková
Věra Dumková
Alice Prajzentová
Radana Šatánková
Marie Šťastná
Hraje a zpívá: Jitka Jírová (a spol....?)
Akce začíná v 19 hodin v literární kavárně Jericho(ul.Opatovická, Praha 1). Přijďte, těšíme se :-)

8 názorů

čaro
13. 05. 2009
Dát tip
TAK JÁ NECHÁPU, proč se to nesesouvá dolů samo. A je velice podivné, že některé akce se mi smazaly z upoutávky ještě před tím, než nastaly...

Diana
16. 04. 2009
Dát tip
Už vás pozoruju delší dobu. Jak malé děti! Těm se ale naseká na zadek a pak si musejí dát pusu, podat si ruce - a jede se na nový účet. Není vám hanba, vy dva? :-(

Marcela.K.
16. 04. 2009
Dát tip
Ne, nerejpla...jen se směju...jak umíš "udělat pořádek"...holt je vidět, že pamatuješ starý časy :-)))

papouch
16. 04. 2009
Dát tip
myl: Událost sice už je out of date, ale neodsouvá a neblokuje žádnou jinou událost, která by byla aktuální.. Kdyby se tato smazala, tak by vyplula do hlavní stránky nějaká událost ještě starší, než tato ty génie a studnice moudrosti a mimo to - autoři jsou upozorňováni na prošlé lhůty osobně do zpráv, takže tvé řeči jsou mimo - ale hlavně že sis rejpla, co? ..zchladit ublížené bebínko... :-P :-)

Marcela.K.
16. 04. 2009
Dát tip
Opravdu aktualita na první stránku jako dělaná :-)) ale holt už máme 16.4.2009 Co zavést rubriku - stalo se před týdnem...měsícem... :-))

Hesiona
07. 04. 2009
Dát tip
Proč musí být všechny akce vždycky v Praze... :o(((

Rabb
06. 04. 2009
Dát tip
ani jednoho aktéra neznám.. ..a nejsem z praga.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru