Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kruva už!

07. 04. 2009
0
4
804
Autor
Albyn
Kruva už! Do fíče plesnivé! Tohle mě miluje! Jakože soulož neslušně, žeano ;-) Nejenom, že jsou/jste všichni banda k terénu, ale ještě nemůžu jít na koncert, páč si CIZÍ matka usmyslela, že jedu kamsi do rpdele. Tak jakožecože? A proč to píšu? Protože jsem si to tak dvě minuty zpátky naplánoval. Dneska mám prostě kruevsky špatnou náladu a tak už přemýšlím, jak se z toho vypíšu, neasi. A řekl jsem vám, jak mě kakají všichni fanoušci (jakože všichni, co čtou moje povídky)? Na písmáku do mě milují, že to de rozvést a že nápad je to dobrej, ale je to krátký. Pak do mě milují, že ta rozumnější povídka je ovádina (podle toho hmyzáka) a ta zfičená, že je dobrá. No je tohle normální? No není! Sám sem si odpověděl a nic od vás nechci, jen abyste drželi tlamku a krok. A už jsem nadával na vládu, na systém, na školství a takový ty další fičoviny? No nenadával! Ale kakají mě! Já, inteligentní, rozumnej a chtivej po vzdělání mám problémy a to jenom proto, že se odmítám učit fičoviny, který jsou úplně k experimentu a odmítám se učit, protože je to zbytečný! Zbytečný to není, namítnou jedničkáři*. Ale je! K čemu jsou mi známky? Vypovídají akorát o mé paměti a odhodlání se učit, jenže jak mám mít odhodlání, když z učení mám jenom ty zfičený známky? Z učení máš vzdělání, namítnou jedničkáři*! Ale experiment, řeknu já. Ty věci ze školy jsou úplně k experimentu a navíc je stejně všechny zapomenu. Já si pamatuju věci, který jsou užitečný a ne fíčoviny. Zatímco ti jedničkáří* ani neví, kdo je ve vládě. Ale oni mají jedničky a procházejí, ale já, kterej mám mnohem užitečnější znalosti, procházím velmi těžko, ještě chvíli a vůbec. Do fíče, kruva už! Kakám na to!! * znamená penisové, zfičenci, prostě lidi, kteří mají jedničky a dvojky. Trojky jenom velmi minimálně, prostě fičusové!

4 názory

ale jo,chápu tě

Albyn
12. 04. 2009
Dát tip
Zku... zku... zkurco? Zkur... zkurví? Správně? Co to znamená?

Lightdancer
10. 04. 2009
Dát tip
hey...nevydávej takovýhle věci do vesmíru...víš kolik toho zkurví lidi co si to přečtou???:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru