Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ha, nemá boty

08. 04. 2009
3
4
1021
Autor
Poklop
Ha, nemá boty
To moje babička mi vždycky řikala, že když nebudu nosit boty, tak umřu. No a vidíte, tady pan Robinson si boty nevzal a pěkně ho to porazilo.
Hm, ale pane, vždyť má prostřelenou hlavu.
Já vím Davisi, k tomu jsem se zrovna chystal dostat.
Myslíte, že bychom měli zavolat policii?
Ale kdepak, sám jsem kdysi pracoval u policie, dokonce mám schovanou ještě zbraň, stará dobrá Winchestrovka, ráže 11mm, se zásobníkem na 15 nábojů. Ta vám skolí i medvěda.
A kde jí máte?
Ale, tady v kapse, nedávno jsem z ní střílel, to by si nevěřil, jak mě ta střelba vždycky unaví.
Aha, no tak když máte ty zkušenosti, tak co s nim budeme dělat?
Já bych ho zakopal, ale nejdřiv bysme měli zjistit, kdo ho zabil.
No já nevim, vždyť u nás v baráku bydlíte jenom vy a já...
To je fakt Davisi, takže jsme oba podezřelí....můžeme to tedy probrat, co si dělal včera?
No tak byl jsem v práci, pak jsem přišel domů, v celym baráku bylo strašný ticho, já nechápu, co se s těma lidma děje, no a večer jsem koukal na telku, dávali tam prima nápady na doma....normální den, jo a ještě jste se za mnou stavil s tim, jestli nemám tkaničky, že prej máte nový boty...
Ano, ano, to máš pravdu Davisi, oba máme dobré alibi
A jste si jistý, že má prostřelenou hlavu, protože to tady teď strašně smrdí, nemohl se třeba otrávit plynem?
To není plyn, to bych cítil, na takový věci já mám nos, ale máš pravdu, fakt to tady strašně smrdí...
A co to tedy je?
Fakt nevim Davisi, ale možná to rozluští naší záhadu....hmmm....
Ha, nemá boty

 


4 názory

To je hééézký.

Lamorak
08. 04. 2009
Dát tip
Poklope, Poklope.. Ale tak dobry, no..

Petrusha
08. 04. 2009
Dát tip
:))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru