Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Deník neobyčejného blbýho chlapa

13. 04. 2009
2
6
1513
Autor
meggii

retro....

"Bylo krásne slunné nedělní odpoledne a já jel autobusem na kolej do Brna. Cestou si ke mě přisedla bývalá spolužačka z gymplu. Majka.Krásná jako jindy, tehdá jí to moc slušelo. Popovídaly jsme si o společně strávených starých časech v parku.Ono za 5 hodin společné cesty proberete mnoho. Hodně jsem se divil jak Majka těch 8 let na gymplu brala, ani už se ani nedivím proč chodila s námi do parku ,i když nikdy mezi nás kluky moc nezapadala.Nevím proč jsem před tím o tom neuvažoval ale ted mi to došlo.Holka jako ona nikdy moc netoužila po lodičkách a umělé kráse. a u nás kluků tohle našla.Spíš těch 8 let na gymplu byla sportovně založená a byla s ní spousta srandy, nikdy naše narážky nebrala vážně spíš naopak vždy se s námi zasmála . Dokázala nám že i když je holka tak nás nepovažuje za malí ucha jako naše tehdejší spolužačky. Ale přesto tam bylo něco co mi už tehdá inponovalo. Přesto sem to nechal plavat.Byl jsem rád že chodí s námi a dál to nijak neřešil.Byla něčím zvláštní možná to bylo pihou co měla na nose nebo svým jedinečným chováním a jak šel čas dál tak Majka přestala chodit s námi do parku "Slavit Jaro" . Moc jsem nechápal proč!Koncem května jsme odmaturovali a já už Majku neviděl. Dva roky uplynuli rychle to se ví nová škola , nový kamarádi a na ty staré nějak nezbýval čas, né že bych nechtěl ale z Brna k nám to je kus cesty i rodiče jsem přestal tak často vídat.Na Majku jsem párkrát zavzpomínal vrtalo mi hlavo kam vůbec šla na vejšku . A onehdá když jsem s ní seděl v tom autobuse tak jsem už chápal proč přestala s námi chodit do parku "Slavit Jaro". Byl jsem to já kdo za to mohl. Já neviděl že Majka je do mě zamilovaná a celých 8 let to skrývala. Až na konci čvrtáku jsem se i já do ni zakoukal. Možná taková platonická láska. Nikdy jsem tomu nedával naději spíš to v sobě hodně potlačoval.Kdybych jí to tehdá řekl tak mohlo být vše jinak. Oba jsme se rozhodli studovat vejšku v Brně a našemu vztahu nec nebránilo ale nebylo to tak a já si to mohl jen ted vyčítat. Majka ta holka šikovná se mezi tím stihla provdat a ted byla v rozvodovém řízení. bylo mi jí v tu chvíli moc líto. Nikdy jsem jí v brně nepotkal ani na fakultě. V¨ždyt jsme se míjeli jen o dvoje dveře...

6 názorů

meggii
26. 06. 2009
Dát tip
p.s moc děkuju za typ!!

meggii
26. 06. 2009
Dát tip
milá Kate18 tohle je příběh mého kamaráda z vejšky a já to jen sepsala malinko něco z toho vymazala poupravila a tak ale jmenuje se to podle přístupu vnímání některejch chlapů na dívčí platonickou lásku ze střední... . Asi tak každej si tímhle musel projít a tohle je jen zdokumentování jak to jedna studentka vidí chlapskejma očima. možná bude pokračování kdo ví ale konec je zajímavej:)

meggii
26. 06. 2009
Dát tip
milá Kate18 tohle je příběh mého kamaráda z vejšky a já to jen sepsala malinko něco z toho vymazala poupravila a tak ale jmenuje se to podle přístupu vnímání některejch chlapů na dívčí platonickou lásku ze střední... . Asi tak každej si tímhle musel projít a tohle je jen zdokumentování jak to jedna studentka vidí chlapskejma očima. možná bude pokračování kdo ví ale konec je zajímavej:)

Kate 18
26. 06. 2009
Dát tip
A proč neobyčejně blbýho chlapa?

meggii
13. 04. 2009
Dát tip
pokračování příště...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru