Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Suť

13. 04. 2009
14
14
2097
Autor
Tynic

Návrat je vždy možný. Děkuji 'malé*' za inspiraci.

Mezi tím,
větve vinic obtěžkaly hrozny,
ráno tají krystalky ledu
na zcvrklých bobulích.
               chtěl jsem sklidit dříve.

Toužil jsem neopustit
víru, že čím méně
vína bude,
tím lepší bude chuť.
               to já jsem vinař,
               a Bůh jen suť.

14 názorů

Já teda ledový víno nemusím. Preferuju lehčí a trošku trpčí druhy. Bibšo, opravil bych tě. VELMI dobří holubi se vracejí. A o Viovi jsem si taky nemyslel, že se tu ještě vyskytuje.... Tip.

Miroslawek
25. 06. 2009
Dát tip
Už jsem se lekl, že to je variace na Jonáše Hájka ;o)

Bibša
01. 05. 2009
Dát tip
Vio, vio, ty mu na to skáčeš... Zítka místo zídka je pokračováním asociace suť místo suď :-) Ledové víno je stejně nejlepší, Tyndo. Myslel jsi to dobře. ... Když hrozny žhavá rána plení, to ve víně pak pravda není, po ledové kávě klení po ledovém víně snění... (EHM, DOBŘÍ HOLUBI SE VRACEJÍ...)

Vio
28. 04. 2009
Dát tip
No tak nakonec je to dobře, že už nepíše, protože ten, kdo dokáže napsat "zítku", už by se o to pokoušet neměl ;-P

Tynic
22. 04. 2009
Dát tip
Vio: Ano, ano...zalomil jsem klíč v brance vedoucí do zahrady. Kdo nechce přelézt zítku, ať zůstane za ní a neochutná letošní úrodu švestek :)

Milly
21. 04. 2009
Dát tip
Nějak se mi tomu pořád nechce věřit..- anebo ji spíš nechápu. (v hlavě kdo není Bůh)

Vio
20. 04. 2009
Dát tip
Že mu na to sko(ta)číte. Vždyť je to fake. Ne, ne... Tynic už nepíše.

Armand
16. 04. 2009
Dát tip
*

Bix
14. 04. 2009
Dát tip
Skala vinohrad hryzie, nech vyschne nepozbierané, nech nedrhne podnebie. Pod nebom dve postavy, ďaleko od seba hladia horizont.

Print
14. 04. 2009
Dát tip
***

Aiscis
14. 04. 2009
Dát tip
pekně hravé, hlsdce se to cte, až k nevíře nad prvním douskem vína :) *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru