Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

riťuál

14. 04. 2009
16
23
3779

 .

ako každé ráno

pri obloku stál

svet sa ligotal

nikde žiadny tieň

 

áno

pokojne sa smial

a na pozadí života

len pozadia žien

 

každodenný riŤuál

 

.


23 názorů

no, tady je jedna slovenská od koníka martinez .. jen tobě pro radost :o)

včil vidím o co přicházím dyž Playboye nečtu :o)

snad nebudu až TAK dlouho živa... ale díky baví mě si vymýšlet slůvka ale česky mi to de přece jen asi líp :o)

Ostrich
25. 02. 2010
Dát tip
Riťuál zařazuji do osobního slovníku. A už se těším na první použití. Největší životní vtip je ten, který si člověk udělá sám: představ si, že by k tobě tohle slovo doputovalo. Potkala bys ho z úst, které by nevěděly, že je tvoje. To bych ti přál. Ať žije memetická nesmrtelnost.

tuhle sem včera neměla vytištěnou... mi to aj bylo líto :oD

BigBivoj
16. 04. 2009
Dát tip
no vidíš ten tvoj riť u ál jsem ještě nečetl a le je to peknučké naozaj **

a do rici, algebraické zviera ťa zviera?! :oD a ďakujem veľmi pekne :o)

Algebra
16. 04. 2009
Dát tip
Keby to bolo len na mne, a nezvieralo by ma zviera, aj písať o r(y/i)tinách, by som ti zveril.

Algebra
16. 04. 2009
Dát tip
Z perspektívy, z ktorej sa všetky perspektívy javia riťuálne? :)

vďaka vám tu :o) guy - jj, takovej atypicky položenej byt

guy
15. 04. 2009
Dát tip
zřejmě měl to štěstí, že bydlel v suterénním bytě s okny ve výši cca metr deset :-)

ruprecht
15. 04. 2009
Dát tip
:-)) *

Ta sedla!

nebojím!!! nechtělo se mi no... dyk sem se včera prozaicky vybila dopisováním si s tebou... :oD a tebe sa azda nepáči môj rituál?!

Háber
15. 04. 2009
Dát tip
hehehe:))))))))

*

Rampoušek
14. 04. 2009
Dát tip
tak bratrský rituál /*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru