Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Puzzle

14. 04. 2009
4
27
2210

Není určeno osobám mladším 18-ti let!!!! Dílo s týká hlavně erotiky, spíš porna, takže pokud se vám toto téma nelíbí, ani se neobtěžujte číst tuto povídku. Odpusťte si prosím rozebírání děje či zápletky, autor nestojí o hlubší kritiku.

Pamatuju si, že byla sobota večer a byla jsem zase se svýma dvěma nejlepšími kámoši, s Janou a Lukášem. Vždycky jsme chodili po hospodách nebo tak, ale dneska se nám nějak nechtělo tak jsme skončili u Lukáše doma. Nějak byla nuda v ten den a tak jsme se z Janou rozhodly, že si postavíme puzzle. Lukáš se nechtěl zúčastnit, tak si lehl na jeho velkou postel a koukal na něco v televizi a my si šly vybrat co si postavíme za obrázek a nenašly jsme nic jiného než nějaké auta, vlka, a lesbičky. Auta nás nebraly, vlk byl složitý tak zbývaly jedině lesbičky. Sedly jsme si s Janou k posteli, abychom se mohly bavit i z Lukášem a zároveň stavět. Ten mezitím donesl nějaké to víno, aby byla lepší zábava, tak jsme si přiťukli na dnešní den a dali se do díla. Puzzle mělo nějak 500 dílků, tak jsme nebyly ještě ani v půlce a už jsme měli dopité druhé víno a v televizi nic nedávali zajímavého, tak se Lukáš přesunul k nám a koukal jak stavíme. Všichni tři se známe už docela dlouho, tak máme nacvičené posunky, takže když si chceme něco říct, nemusíme ani používat slov. Já jsem se koukla na Janu a naznačila jí, že bychom mohli provokovat Kuliho tím, že uděláme tu samou pózu jako ty dvě na obrázku. Samozřejmě to pochopila a blížila se ke mně. Ty dvě na obrázku byly sice polonahé, ale stejný efekt to mělo na Lukáše i tak – nechápal. „Můžu si vás vyfotit? Tohle se skvělá póza! Vy dvě vypadáte lépe než ty na obrázku“ řekl a odskočil si pro foťák, protože věděl, že budeme souhlasit. Než se vrátil, byly jsme připraveny úplně stejně jako děvčata z obrázku. Klečely jsme naproti sobě, ve spodním prádle, já měla jednu ruku kolem Janina krku a druhou v jejich kalhotkách, ona měla jednu ruku v mých vlasech a druhou na mém zadečku. Jakmile přišel Lukáš, začalo divadélko, začaly jsme se vášnivě líbat a naše ruce se daly do pohybu, on kolem nás běhal s foťákem, a snažil se vytěžit maximum s téhle situace. S Janou jsme na sebe mrkly a nezastavily se u spodního prádla. Jana se ke mně otočila zády, protože já byla vždycky vyšší, a já ji odhrnula vlasy a začala líbat na krku, přitom jsem ji zbavila podprsenky a hladila ji po celém těle, pak se ke mně otočila hlavou a líbala mě na ústa. Něžně, a přitom vášnivě. Má ruka přitom automaticky sjela pod její kalhotky a zjistila jsme že je vlhká, což já byla taky. Jemně jsem jí přejížděla přes klitoris a ona přitom slastně oddechovala. Přestaly jsme vnímat Lukášovu přítomnost a lehly jsme si vedle sebe a pokračovaly v mazlení. Jana mi svlékla podprsenku a začala mi lízat bradavky a hladila mě přes mé vlhké kalhotky. V tu chvíli jsem já byla slastí bez sebe. Chtěla jsem ať mě líbá a hraje si se mnou. Cítila jsem jak se o mě třou její prsa, mnohokrát jsme je viděla ve sprše, ale teď mi přišla jiná, vzrušoval mě ten pocit, že je můžu mít v ruce, a lízat její bradavky. Začala jsem Janu líbat po celém těle. Nejprve jsem ji líbala na ústa a rukou si hrála s její bradavkou, cítila jsem jak se celá chvěje vzrušením, pořád jsem ji líbala a rukou se přesunula pod kalhotky a jezdila jí od poštěváčku až k dírce a zpět. Ústy jsem se přesunula na její prsa. Jednou rukou jsem jí dráždila bradavku a tou druhou provokovala její vlhkou mušličku. Už jsme to nevydržela a prostě jsem jí musela stáhnout kalhotky. Byla naprosto vlhká, prostě jsem musela ochutnat její šťávičku. Jana už to nevydržela a zavzdychala nahlas. Když jsem jí jazýčkem dráždila poštěváček, úplně se zachvěla a prohnula se v zádech. Sama od sebe si začala hrát se svými prsy. Když jsem začala zajíždět prstíkem do jeskyňky, skoro křičela slastí. Měla jsem chuť na 69 a ona se nebránila. Lehla si na mě, a já měla parádní výhled na její kundičku. Navzájem jsme se lízaly a dráždily své mušličky a oběma se to líbilo, občas sem Janu plácla po zadečku, protože vím, že se jí to moc líbí. Naše tempo se začalo zrychlovat já cítila, že už to na mě jde, ale na Janu to přišlo o něco dřív, udělaly jsme se navzájem, téměř ve stejnou chvíli, ale obě jsme cítily, že ještě nemáme dost, a to, co nám chybí, není daleko. Zase jsme si nemusely nic říkat a přitáhly jsme si k sobě Lukáše, kterého naše divadélko nenechalo chladným. To co držel v ruce teď už nebyl foťák. Jana se s Lukášem začala líbat a pomalu ho zbavovat trička, ten jí prstil a já se chytla jeho péra. Nejprve jsem ho olízla od kořenu až po žalud kde jsme chvíli rejdila jazykem a pak si ho strčila do úst a pomalu ho začala kouřit. Zároveň sem si hrála s jeho koulemi a druhou rukou z mojí kundičkou. Koukala jsem se, co dělají Jana s Lukášem a přivádělo mě to na vrchol blaha. Lukáš jí lízal kundičku a ona si hrála s kozičkama a vzdychala u toho jako divá. Já měla chuť na to mít jeho penis v kundě. Přestala jsem mu ho kouřit a roztáhla jsem přes něj nohy, chytla jsem si jeho péro do ruky a nasedla si na něj, zasténala jsem, protože jsem celý večer měla chuť na to až ho budu mít v kundě. Začala jsem se pohybovat nahoru a dolů a přitom se mi třepaly prsa. Obě z Janou jsme, křičely slastí jedna přes druhou. Nešetřila jsem se a pořádně jsem přirážela, a věděla jsem že už to dlouho nevydržím, musela jsem se znovu udělat. Byla to síla i Lukáš poznal, že už jsem a plácnul mě přes zadek, až jsem vyjekla pořádně nahlas, byl to dlouhý orgasmus, až jsem se tomu sama divila, cítila jsem, že jsem totálně mokrá. Slezla jsem z Lukáše, a olízla mu penis, který byl celý od mojí šťávičky. Mrkla jsem na Janu, věděla jsem, že si chce taky užít druhý orgasmus, ale ona to chtěla zezadu, tu polohu ona milovala, a mohla mi u toho vylízat šťávičku. Věděla jsem, že Jana touží mít penis v kundě, a věděla jsem že se udělá hodně rychle, a měla jsem pravdu, aspoň teda myslím, že to bylo rychle protože když si hrála se mnou nevnímala jsem čas. Na Lukášovi bylo poznat, že už bude stříkat, a my to chtěly obě do pusinky, protože to milujeme, nemusel ani dlouho honit a vystříkal se, a bylo toho hodně. Ještě chvilku jsme si to z Janou olizovaly ze sebe navzájem. Užívaly jsme si to. Pak jsme se na sebe nějak všichni tři usmáli a šli jsme dostavět puzzle, pak už jsme o tom nemluvili, ale všichni víme, že by neuškodilo si to zopakovat… :)

27 názorů

výborný**

A.H.
16. 11. 2009
Dát tip
:D jsou tu trefné názory viz. Kachen.

orinoko.a
03. 08. 2009
Dát tip
a já tě teda jako nechci nasrat, teď čtu ten tvůj komentář, ale nechápu, na co by sis to pak vkládala sem (...to k těm hovnum, co se tu proč jako řešej... ono je to relativní...D ale přeju hodně úspěchu v tvorbě:)))

orinoko.a
03. 08. 2009
Dát tip
vau.. to je textu.)) nevim, jestli se to po dvanactym radku neprehoupne do nejaky nekonecne poeticky roviny, ale tohle jsem cetla ve treti tride v bravicku uh oh hnusny to neni, ale literatura taky ne, jenom nudnej bezvyraznej popis velmi zajimavy cinnosti..)) vsem se libi porno, ale jednou ses na ehm literarnim serveru, tak musi bejt rafinovany.P mohlo by to bejt mnohem vic vzrusujici kdybys na tom vic zapracovala vis

Azirafal
31. 05. 2009
Dát tip
Jedniá výhrada: odstavce Jinak: Já chci taky kurva takovýhle kamarádky!!! Panenko marjá co to říkám, vždyť to je smilstvo :D tip* ;)

Děkuji moc. Některým lidem se prostě nezavděčíš. :)

ThatGuy
30. 05. 2009
Dát tip
vlastně ani nevim, proč jsem to čet. četlo se to mi to kostrbatě. za práci a za to, že se toho nebojíš:D * - za to, co na písmáku rozhodně není :) Nechápu proč to tady všichni řeší, zvlášť kvůli prologu

Milí moji zlatí. Řešíte tady úplné hovna, pokud se vám to nelíbí, tak to prostě nečtěte a je to. Někomu se to může zalíbit a někomu ne. Jinak pro ty co odhadují můj věk a pohlaví tak je mi 18 a jsem pohlaví ženského a vůbec mě nevytočí vaše hloupé připomínky.

ludmil
26. 04. 2009
Dát tip
Nu, je to zajímavé. Začátek byl dramatický a napínavý, pak se to poněkud zvrhlo v nudný popis.

ne, tohle je maximálně patnáctiletý nadržený puberťák. pokud ti je víc, vyhledej neprodleně odbornou pomoc

už to bylo řečeno, i o sexu se dá psát s nadhledem, lehkostí a slušně, bez vulgarismů. I kopírovaný text se dá formátovat. I v erotických filmech bývá propracovaný děj, je to vlastně jako normální film, jen se tam čas od času věnují těmhle kratochvílím. Nezvládl/a jsi ani jedno z výše jmenovaného. na druhou stranku měrka tohle zvládá, a jeho tvorba taky stojí za vyližprdel (omlouvám se za to slovo, tady ho snad použít mohu...)

nespletl sis náhodou server ? p.s.: neškodili by odstavce... i když, to už nezachráníš

kachen
16. 04. 2009
Dát tip
No já nechci jen kritizovat, ale jestli si to psala ty, tak si měla v hlavě jen sex a nedokázala si se soustředit na psaní, protože mě to vůbec nebralo..používala si výrazy, které se dají použít tak do porno časopisu, kdyby jsi to nějak kulatně, jinak popsala, mohlo to být víc napínavější...ty odstavce jdou, i když to zkopíruješ z wordu, mám to vyzkoušený... P.S. Ale mému bráhovi se to děsně líbilo a řekl, že nemám cit pro porno...přece jenom je mu zlatých sedmnáct

kachen
16. 04. 2009
Dát tip
No já nechci jen kritizovat, ale jestli si to psala ty, tak si měla v hlavě jen sex a nedokázala si se soustředit na psaní, protože mě to vůbec nebralo..používala si výrazy, které se dají použít tak do porno časopisu, kdyby jsi to nějak kulatně, jinak popsala, mohlo to být víc napínavější...ty odstavce jdou, i když to zkopíruješ z wordu, mám to vyzkoušený... P.S. Ale mému bráhovi se to děsně líbilo a řekl, že nemám cit pro porno...přece jenom je mu zlatých sedmnáct

Je to napsané ve Wordu a zkopírované a odstavce přece jen nejdou, a vážně není zkopírovaná z žádného erotického webu, můžete si to i ověřit. Autor nestojí o hlubší kritiku, nekoukejte se na to ze stylistického hlediska, ani hlediska zápletky, tento text slouží pouze pro pobavení a třeba naladění sexuální nálady, píšu tyhle povídky často a z radostí protože mě to baví a vyvolá to ve mě touhu po sexu, snad i někdo jiný sdílí mé pocity.... Děkuji za pochopení

nejen zápletka jako od žáka 5.třídy.. se skoro začínam obávat, že autor JE žák pátý třídy.. možná devátý. No jak se ty děti dneska bavěj.. :)

Levi
15. 04. 2009
Dát tip
tahle povídka je, jako by byla skutečně stažená z nějakýho serveru erotickejch povídek. to ale není dobře, protože pokud jsi chtěl(a) napsat parodii, podařilo se ti to tak jenom napůl - chybí tam ta ironie. jako vážně míněná erotická povídka to zase neobstojí kvůli špatný kvalitě stylistický i dějový. ale piš prásarničky dál, příště to už bude lepší... a zvrhlejší... :-) P.S.: ale stejně bych dal půl prstu do ohně za to, že to je prostě staženej text někde z erotickýho webu. P.S.S.: když ti tady nejdou odstavce, tak to nejdřív napiš ve wordu, a pak to sem zkopíruj. takhle je to vážně blbě čitelný.

Nevím jestli jste si všimli ale už mě tady prostě odstavce dělat nejdou :D

odstavce by nebyly?

Lakrov
15. 04. 2009
Dát tip
Myslím, že i o něčem tak obvyklém jako je 'sex' by se dalo psát 'zapleteněji', byla-li by myšlenka a chuť. Vyhnout se některým konkrétním výrazům by pak napětí jen zvýšilo. Takhle je to spíš hnusné, než vzrušující, ale stačilo by změnit málo; třeba trochu 'oživit' slovní zásobu.

To není o zápletce ale o sexu :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru