Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Budem mať sex na záchode

18. 04. 2009
2
2
671
Autor
Ronny

Čo nás čaká a neminie? Niekto si za symbolický liter kúpi tarotové karty, niekto má dymovú guľu z posledného cirkusu, čo už nepríde, pretože na lúke postavili Billu, niekto si hádže mincami podľa I-tingu, veští z kávovej usadeniny alebo si vykladá sny. A niekto si proste kúpi noviny a prečíta horoskop.

Chcete vedieť, čo vám hovoria hviezdy? Čítajte výsledok pátrania Ronninho akademického týmu s počtom členov jedna:


BARAN
Pripravte sa na nečakané stretnutie, ktoré sa vám stane osudným a vyústi v lásku vášho života. Stretnúť ju môžete všade: v autobuse, knižnici, či na verejnej toalete.

BÝK
Tento týždeň sa možete zamilovať, ale aj nemusíte. Môžete byť unavený alebo veľmi výkonný. Či budete mať v práci úspech, záleží na vás. Rodinná situácia sa môže vyvinúť akýmkoľvek smerom.

BLÍŽENCI
Heslo týždňa: Nechaj to ležať.

RAK:
Cítite sa veľmi unavený. To kvôli placebo efektu spôsebenému týmto horoskopom.

LEV:
Narodení 24.7. o 12:01 majú šancu urobiť výrazný pokrok vo svojej kariére, ostatným buď šéf bezdôvodne vynadá, alebo budú meškať a šéf im vynadá kvôli tomu.

PANNA:
Zapáči sa ti, čo uvidíš. Čo uvidíš, bude sa ti páčiť.

VÁHY:
Chodíte ako bez duše. Je to jasné, nič sa vám nedarí. Začne vás naháňať susedov pes kvôli šunke v taške, ujde vám autobus, okadia vás holuby.

ŠKORPIÓN:
Pohádali ste sa s blízkou osobou a je načase dať to do poriadku. Ak je váš priateľ Baran, ospravedlňte sa, ak je to strelec, počkajte, ako sa situácia vyvinie, ryby sa vám ospravedlnia prvé.

STRELEC:
Ešte nie ste pripravený dôverovať istej osobe. Nič netreba uponáhľať. Sami uvidíte, až príde správny čas.

KOZOROŽEC:
Konfucius hovorí: Malá bystrina leží schovaná v tichej tôni. Rieka omývajúce svoje brehy dospeje k moru. V mori je veľa rýb.

VODNÁR:
Ste otrasný človek a nikto vás nemá rád.

RYBY:
Ospravedlňte sa svojmu priateľovi škorpiónovi.

2 názory

moorgaan
18. 04. 2009
Dát tip
rychlovka:-)) /*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru