Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oheň a led

23. 04. 2009
4
10
1872
Autor
25veronika3

 
Někteří tvrdí, že svět zajde ohněm,
druzí, že zničí ho led.
To co znám z vášně, přinutilo mě
k ohni se přiklánět.
Však jestli se ohněm svět nezmrzačí,
znám natolik i nenávist,
abych si byl docela jist,
že led by to sved,
že na to stačí.
 

                                                                   Robert Frost

 


10 názorů

slivaka
03. 09. 2009
Dát tip
**radši led*t.:)

kachen
23. 04. 2009
Dát tip
je to o životě, nevím, ale můžete si to vysvětlit jako přirodní vlivy na svět, ale myslím,že stejně jako Veronice , tak mě se líbila hlubina, jsem možná hloupé naivní ženské stvoření a v tom to je, používá oheň a led jako metaforu pro lidské vlastnosti... Když vášeň spojíš s nenávistí, je to daleko bouřlivější reakce, stejně jako ničivé síly ledu a ohně dohromady...atd.atd...možná nemluvím za všechny ženy, ale ve všem něco hledáme, možná bych o tom nedokázala polemizovat hodiny s tebou, ale vsadím krk, že s Verčou ano...P.S Poznámky tipu slepičí kvokání neberu jako ženské polemizování...kdyby tě napadlo něco tak milého a trefného na moje poznámky... :))

25veronika3
23. 04. 2009
Dát tip
Kachen: Postřech

kachen, o čem chceš hodinu diskutovat ? Pasažyjer : co je to 2ad ?

kachen
23. 04. 2009
Dát tip
hezký...myslím, že pointa je tak na hodinovou debatu, dle mého podstata je, že ani led, natož oheň, ale lidská nenávist a vášeň zničí tenhle svět.

25veronika3
23. 04. 2009
Dát tip
Každý má hold jiný názor

neslyšel jsem, že by svět zničil led. naopak neustále slyším o oteplování

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru