Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč je třeba recyklovat

27. 04. 2009
0
2
443
Autor
safebot

Prach prachu, popel popelu. Jednoduché cukry, prstencová DNA a dým vyfouklý pravým požitkářem opisují eliptickou dráhu kolem dvou ohnisek. Jedním je sedící postava na dřevěné židli, druhým rostlina, kterou nikdo nikdy nezalévá. Netečnost postavy a touha rostliny po vodě vytváří tak neuchopitelné prostředí, až jsou ho oba úplně plní. Postavu vyvedla z transu chuť na vysušené plody přímo v rovině jejích očí, rostlina má strah. Má strach z budoucnosti. Postavu budoucnost nezajímá. Dokáže sedět hodiny aniž by její pohled spočinul na objektech poletujících okolo. Přes nechuť svých ztuhlých nohou se postava zvedne. Jde k rostlině. Vezme si bobule, jednu po druhé rozkouše. Poté vytrhne rostlinu z jejích kořenů a odhodí ji na druhou stranu elipsy, za hranici života. Sedne si zpátky na židli a v tu chvíli začne jed působit.


2 názory

StvN
28. 04. 2009
Dát tip
Třeba to bude zajímavé.

Pan_Spok
28. 04. 2009
Dát tip
nevím, k recyklaci mě to nepřimělo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru