Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

II. autorské čítanie v Petržalke, 2.5.2009

27. 04. 2009
3
5
2159
Dámy a páni,

dňa 2.5.2009 sa o 13,00 v priestoroch Miestnej knižnice Petržalka na Vavilovovej ulici číslo 26,uskutoční II. kolo autorských čítaní Vám známych aj neznámych autorov. Vstup dobrovoľný v podobe jedla a nealkoholických nápojov.

poézia:

CrawlingChaos
Baziliška
palino8
Richard Lutzbauer

Konštantín
dandan
salomesr

próza:
Edmund Elat

špeciálny hosť:
Betka Palacková /http://www.martinus.sk/?uItem=42006/

hudba:
uran 235

obraz:
Norbert Judt /http://www.judt.sk//

5 názorů

Hasdrubal
02. 05. 2009
Dát tip
hodim to aj sem Takze, ostatni este piju, ale ja uz som doma. Hodim preto trocha zhodnotenia. Ja som citacku zacal uz okolo jedenastej kedy sme sa s assurballitom stretli pri tescu aby som mu pomohol vlacit tasky. nasledoval presun do petrzalskej billy, kde sa pridala krokodilka, a odtial do budovy kniznice, kde sa vsetko konalo. tam sme pripravili miestnost a zacali sa zchadzat ludia. sice si pamatam ako prisli porade ale nebudem vymenovavat. zacalo sa citat. prvy isiel konstantin, ktory sa vola edo. od citania v nitre, kedy nebolo jasne co cita a z akej krajiny pochadza sa vyrazne zlepsil. prizvuk si ponechal aj ked tvrdi ze ne. nasledoval riso, ktory obdobne napriek kvalite svojich textov recitoval dost monotonne. potom isiel recitacny sprinter erik simsik. musim sa priznat ze napriek tomu ze tychto autorov som vsetkych precital, v zivej forme sa mi trocha zlievali. alibisticky poviem ze mozno preto ze som mal tremu. no a potom som isiel ja. nech sa vyjadria ini. dvadsatminutova prestavka. nic. na zaciatku druheho bloku odovzdal Boris Lilov ceny za sutaz nanopoviedka krokodilke a marekovi cabakovi. marek cabak je mimochodom sympaticky mladik zo ziaru nad hronom ktoreho najvacsi zivotny paradox je v tom ze mam o dva roky menej nez on. bohvie preco. autori v druhom bloku sa mi trochu miesaju, takze bez poradia. cital CrawlingChaos (ktory je napriek ocakavaniu drsneho andrgrandaka a nezavislaka krehkym sympatakom). myslim ze cenu za prednes "mamfpici" budem musiet odovzdat prave jemu. dalej Boris Lilov ktory svoje skvele texty cital skvelo. jeden z autorov, ktori ma furt bavia. Baziliska, ktora posobila velmi nenutene a rozpravala o vtakoch a inych desivych veciach. konadra... myslim ze toto bol komplet druhy blok ale furt mam pocit ze som niekoho zabudol. desatminutova prestavka, pocas ktorej sa utvoril kruzok obdivovatelov petra prokopca. a jeho intelektualskych reci. treti blok bol venovany pedagogickej proze :P. citala Assurbalitova exkolegyna a zaroven Mundiho extriedna Betka Palackova, ktora hodila nejake basnicky a uryvok z jej detskej knizky. no a nakoniec musim vyzdvihnut vykon salomesr, ktora z pamati recitvala svoju basen protest gong pre joza urbana. a tiez jednu poviedku. jej vykon mi pripominal jtho z minula. kazdopadne rovnako dostojne vyvrcholenie. nakoniec este poviem ze medzi blokmi hral ako vzdy skvely uran235. tiez dakujem jedinej nezainteresovanej divacke ktora prisla a ktora bola podla Bazilisky kocka. eto vsjo. dufam ze som preboha na nikoho nezabudol.

Bix
29. 04. 2009
Dát tip
Držím palce! Ja sa budem topiť na splave Otavy :)

dadik
28. 04. 2009
Dát tip
všecky zdravím a těším se na fota... nashle v Brně*

jt
28. 04. 2009
Dát tip
jj - posledne to bylo fajn at se akce vydari.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru