Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

láska? - láska!

28. 04. 2009
18
27
2035
Autor
martinez
.
...byla to tenkrát láska na první pohled... mně bylo asi devět, kolik let je jemu, mě tehdy nějak ani nezajímalo... byl krásný a nebyla jsem jediná, která jsem ho chtěla – to modro v očích při pohledu na něj... a první polibek, tak sladký... závratně sladký – dodnes jeho polibky chutnají stejně... pořád ho miluju a myslím, že moje vášeň k němu nijak neslábne, naopak, pořád roste a sílí... někdy se neovládnu a musím ho mít i dvakrát za sebou... je jemný... a přitom se vryje do paměti jako žádný jiný... a to s jistotou vím, že nejsem jeho jediná... i jiné si ho užívají a já je občas sleduju... a je mi až do breku, když vidím ruce jiných žen, jak se k němu natahují a jemně se ho dotýkají... žárlím a čekám na svou příležitost... neměla bych se k němu tak upínat, ale mám slabou vůli... dnes jsem mu podlehla dokonce čtyřikrát! měla bych se mu vzepřít... ano, od zítřka je pro mne vzduch – nechci ho ani vidět, už ho nechci cítit na svých rtech... a hloub... mám svoji hrdost... ano, končím s ním – od zítřka už žádný oplatek Mila... nikdy!

27 názorů

stanislav
03. 05. 2009
Dát tip
klídek. jak to zní je šumák, hlavně, že sme zdravý.

Daryll.x
02. 05. 2009
Dát tip
Mila je moc dobrá. :)

martinez
02. 05. 2009
Dát tip
já se od tohodle vyznání držím... :o)

Sněžka
02. 05. 2009
Dát tip
Sladké až k sežrání...též si ho občas užív(r)ám... *

martinez
30. 04. 2009
Dát tip
to "příšerně" mi od tebe zní podezřele, stanislave :o)

stanislav
30. 04. 2009
Dát tip
příšerně vtipný... hehe

reinka
29. 04. 2009
Dát tip
:o))))))))))))))

Janina6
28. 04. 2009
Dát tip
Ty teď děláš do reklamy? :-)

martinez
28. 04. 2009
Dát tip
no ono to bývaly řezy, že jo... ale nejsu sadista... a taky tam píšou oplatky, ale zas hnedle skupina... proto dávám přednost oplatku :oD tož díky... a pánovi před tebou taky :o)

Desirée
28. 04. 2009
Dát tip
Souhlasím, Mila je úžasná!!! Jenže pro mě je Mila "ta" oplatka, a ne "ten" oplatek..takže náš vztah není tak vášnivý. *D.

Pan_Spok
28. 04. 2009
Dát tip
hm, chtělo by to víc intimních detailů.

martinez
28. 04. 2009
Dát tip
no lásky se nedaj srovnávat přece... já maso ráda - a moc... a jím ho často, ale Milu si dám chvíli po tom mase na dovršení pocitu spokojenosti :o)

Vaud
28. 04. 2009
Dát tip
takhle vypada stastny uzivatel Chuletonu - takzvany chuletonista nicmene jedu o vikendu na otocku do Barcelony a rovnou pobezim na chuleton a pak na tapas do Txakolinu :-)) uaaaaa!!!! kam se hrabe Mila :-))

martinez
28. 04. 2009
Dát tip
jeden šťavnatější jak druhej :o)

martinez
28. 04. 2009
Dát tip
chtěla sem po gůglu obrázek a ty masitější nebyly k dispozici a tyhle se mi nejvíc líbily co do celkovýho provedení... nebudu přece hledat flákotu půl dne... ;o) nabízím eště jednu

Vaud
28. 04. 2009
Dát tip
http://farm3.static.flickr.com/2015/2411817182_aa7319eca5.jpg tady treba Juan se svym chuletonem :-))

Vaud
28. 04. 2009
Dát tip
ted jsem trochu na tenkym lede - ale tohle je (podle me) chulet, ale chuleton je ta flakota masa - koukni na chuleton de Buey nebo ho ma treba Kveton ode me na strance :-)) (a divil bych se, kdyby Ty ne :-))

martinez
28. 04. 2009
Dát tip
japabyne... to bylo jedna z mých prvních večeří ve španělsku :o) libo nebo

Vaud
28. 04. 2009
Dát tip
tos jeste nemela chuleton :-)) *

martinez
28. 04. 2009
Dát tip
koukám že všichni máme svý lásky a Lásky... co nás nezabije, to nás posílí :o)

Já jsem schopný sníst na posezení celou krabici Lázeňských oplatek Kolonáda. Sice tloustnu, ale zdravě!

Santi€
28. 04. 2009
Dát tip
též jsem mírně v šoku. prodej to do reklamy ! :DDD

damaxy
28. 04. 2009
Dát tip
tak toto ti milá Martinez - neverím!

kofila forever!!!

dadik
28. 04. 2009
Dát tip
mila? no..... znám lepší...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru