Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční romance

29. 04. 2009
0
6
547


Zazněl hoboje hlas
zpíval píseň o větru a slzách
prolitých úplně nadarmo
když v tom někdo hvězdy zhas

a indigo nebe teklo ti do bot..

konec! je dohráno
zatleskat smutku že nám tak krásně hrál
a vrátit hvězdám jas
aby nás tmou vedly dál.

6 názorů

Miroslawek
30. 04. 2009
Dát tip
Nemluvě o tom, že ten Hlaváček, básník docela prostřední, to napsal už před více než sto lety mnohem lépe než ty dnes.

Miroslawek
30. 04. 2009
Dát tip
Ani ten hoboj, viď? ;o) Hrál kdosi na hoboj, a hrál již kolik dní, hrál vždycky na večer touž píseň mollovou a ani nerozžal si oheň pobřežní, neb všecky ohně, prý, tu zhasnou, uplovou. Hrál dlouze na hoboj, v tmách na pobřeží, v tmách, na plochém pobřeží, kde nikdo nepřistál: hrál pro svou Lhostejnost, či hrál spíš pro svůj Strach? byl tichý Pastevec, či vyděděný Král? Hrál smutně na hoboj. Vzduch zhluboka se chvěl pod písní váhavou a jemnou, mollovou... A od vod teskně zpět mu hoboj vlhkem zněl: jsou ohně marny, jsou, vždy zhasnou, uplovou.

Pan_Spok
29. 04. 2009
Dát tip
nějak jsem se v tom ztratil. Což je vzhledem k délce tristní. Neodvažuji si hádat, na čí straně je chyba.

Hlaváčka..četla, ale hlas zhas jas mi nic neříká. Vadí :-) ?

Norsko 1
29. 04. 2009
Dát tip
hlas zhas jas. Že tys četla Hlaváčka ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru