Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

otevřu okno

30. 04. 2009
1
10
674
Autor
Poko

blebublé





otevřu okno
aby mráz vyhnal tvou vůni
aby mi vrány na parapetu zase
pomohly roztrhat vzpomínky
abych vyhodil na silnici květiny co nestačily uschnout

potom se posadím ke stolu a
budu pozorovat
jak slunce září na místa
na kterých jsi stála
na kterých jsi mi věřila



10 názorů

Poko
13. 05. 2009
Dát tip
Ahojky, Lauro, díky za zastavení a komentář, moc potěšil.

Laura_D
12. 05. 2009
Dát tip
Jak vypadá stádium "tasemnice jaterní" netuším:D, ale fakt se mi to moc líbí....

Poko
30. 04. 2009
Dát tip
Ahojky, díky za zastavení a komentář.

Santi€
30. 04. 2009
Dát tip
mně se to líbí *T*

A_tzo
30. 04. 2009
Dát tip
hehe, to nic negře:)) ať napíšeš sebevětší hovadinu když dáš tip, je všechno v pořádku, ale nedej bože abys napsal co si opravdu myslíš

Poko
30. 04. 2009
Dát tip
Příteli, z otupující prázdnoty projevu by jsi ty asi nikoho obviňovat neměl, navrhuji ti: napiš nějaký liter text, moc rád si ho přečtu. Také bych řekl, že je lépe podpořit než zadupat, hledat plusy a minusy, než sarkasmus. Mě Veroničin koment vyloženě potěšil, že z toho textu nebyla moc moudrá se jí vůbec nedivím , je to vyloženě nablito, no nic, budu se těšit na Tvou báseň, nebo povídku...

Dal jsem si tu práci a musím zásadně nesouhlasit. Dílko ich warte, 25veronika3 a její: "To je..uh, zvláštní?To je asi nejlepší slovo..zajímavé" Ovšem dala tip, tudíž na otupující prázdnotu jejího projevu se v tomto případě nejspíš jaksi pozapomnělo.

Poko
30. 04. 2009
Dát tip
"Vztahová nezbytnost, písmácky krystalická záležitost, věkový segment, nejmenované stadium tasemnice..." Teda frájo, prázdnější plky mi k textu ještě nikdo nenapsal, v každém případě Ti děkuju za zastavení.

Poko
30. 04. 2009
Dát tip
"Vztahová nezbytnost, písmácky krystalická záležitost, věkový segment, nejmenované stadium tasemnice..." Teda frájo, prázdnější plky mi k textu ještě nikdo nenapsal, v každém případě Ti děkuju za zastavení.

Klasická vztahová nezbytnost, písmácky krystalická záležitost. Báseň je zcela typická pro určitý věkový segment - ať už z hlediska autorství nebo z roviny čtenářsky kladného ohlasu. Každý si tím zřejmě prochází, přirovnal bych to k jistému, blíže nejmenovanému vývojovému stádiu tasemnice jaterní. Pokud bych byl donucen toto dílo jakkoliv zhodnotit, nemohl bych se vyhnout slovům jako fádní, nezajímavé a bezvýznamné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru