Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rychle a zběsile

05. 05. 2009
28
35
2598
Autor
martinez

. moravská varianta starého japonského "harašimi" .

.
podlehnout přesile
i když... nepřátel se nelekejme
přesto na množství hleďme
 
přes poledne
pilná včela poroučela
jednu rundu za druhou
 
upozornění ministerstva zdravotnictví
pyl může být návykový
kdo pil ten ví
 
oranžová je žlutá na cestě k červené
a zelená cestou zpět
vždycky je jiný svět v hlavě jelena
než ho z ní vyženem
 
třeba sovou pálenou
co vzbuzuje ve mně morbidní představy
všemi mastmi mazaná
vklouzla mi do hlavy... jelení
a komu se nelení
zjistí co je v ní...
 
...velmi něžná sova sněžná
.

35 názorů

Abi
09. 05. 2009
Dát tip
Skvělé. To mě nakoplo.Tip.

martinez
08. 05. 2009
Dát tip
aspoň mi sem příště střízlivá nepolezeš! :oD díky tu všem co se vlní na stejný vlně :o)

reinka
08. 05. 2009
Dát tip
martinez, teda sotva jsem vystřízlivěla tak tohle... :o))))))))))

Alojzia_W
08. 05. 2009
Dát tip
pekna hra:-)

Desirée
07. 05. 2009
Dát tip
Nelituj, martinez, však víš - každý jest(aspoň částečně) svého "harašimi" strůjcem...:-)

martinez
06. 05. 2009
Dát tip
no to tě teda hupřímně lituju, Desirée... :o) a jinak děkuju tobě aj všem před tebou za zastavení :o)

Desirée
06. 05. 2009
Dát tip
Nevím, jak je to s pylem, ale pro mě začínají být silně návykové Tvoje básně. Mám radost, že mám co číst, abstinenční příznaky by mohly být kruté. Takže Ti zcela sobecky přeji hodně inspirace...!*D.

Noumenon
06. 05. 2009
Dát tip
tak tohle je LUXUSNÍ basen tip jak brno t*

Zuzulinka
05. 05. 2009
Dát tip
chi*

martinez
05. 05. 2009
Dát tip
klíďo :o)

Rajmund
05. 05. 2009
Dát tip
23.5. café práh, snad až kolem 19.00

Dobré,TIP

slovak
05. 05. 2009
Dát tip
Už dávno neharašimi...*

martinez
05. 05. 2009
Dát tip
možná bych do "harašimi" měla zařadit většinu svých dílek... :oD díky, řádkovi aj Rajmundovi - a pro Rajmunda dodávám - 23.5. café práh... máš další šanci (k promarnění :o) kvéčko, čest tvé práci - já du taky :o)

Rajmund
05. 05. 2009
Dát tip
Tohle starý Japosko jsem obzvláště vychutnal. Inu klasika z nejlepšího košíka.

řádek
05. 05. 2009
Dát tip
pro mě slabší poslední sloka ale klouže po povrchu, hraje si a zanechá cosi pod povrchem..

martinez
05. 05. 2009
Dát tip
vynaložená energie byla zhruba stejná... nepatrná... (to je pro kvéčko :o) Vaude, dík za návštěvu :o)

Vaud
05. 05. 2009
Dát tip
velmi nezna sova snezna :-)) *

martinez
05. 05. 2009
Dát tip
tož dík za pochvalu kucííí, od znalců to těší dvojnásob! :oD a tu je přesná definice (pro ty co se budou ptát po vás :o) Gregerie je specifický literární útvar na pomezí zrnka moudrosti, sentence, vtipu, slovní hříčky, náhodně zaslechnuté věty, jazykového paradoxu či nonsensu. Tohle všechno mohou, ovšem také nemusejí být gregerie. :o)

qqqqqq, já pochopitelně taky nevím co je gregérie. Ale držím se zásady - když nevíš něco, co neví nikdo, tak klidně dělej, že to víš. Nikdo to nepozná a budeš za chytráka. (Ovšem v opačném případě budeš za pitomce.)

Háber
05. 05. 2009
Dát tip
sova-OOOOOOOOOOooo*

Petrusha
05. 05. 2009
Dát tip
:)))))))))))))))))

Aleši, u této sešlosti už jenom voko. Většina zúčastněných byla vybavena inkontinenčními pomůckami. Poznal jsem to podle toho, že seděli na mramoru a nezáblo je!

možná že nejen voko...:o)

Víš ty, jak srdceryvně já umím štkát a lomit rukama? A ty moje populární truchlivé obličeje a vrhání se za nebožtíkem do hrobu? Jediný voko by nezůstalo suchý!! Pro velký úspěch by museli obřad několikrát opakovat!

martinez
05. 05. 2009
Dát tip
to by mě zajímalo jaký služby si jim tam nabízel výměnou za kotlet a polívku... :o) aleši, díky ti

Není zač. To já zajdu leckam. Nedávno mě vyhazovali z pohřební hostiny i když jsem si tu snědenou polívku a kotlet chtěl odpracovat. Že prej nepatřím do rodiny. Ani obvyklá výmluva, že jsem nebožtíkův levoboček, nefungovala. Zrovna když mám hlad tak musej pohřbívat impotenta!

úžasné !!! a podkovu pro štěstí nech koňovi :o)

martinez
05. 05. 2009
Dát tip
že by z japonska na moravu přes španělsko? :o) dík vám tu oběma za návštěvu...

V textu se uhnízdilo hned několik hezkých gregerií a proto nadšeně tipuji.

Impresse
05. 05. 2009
Dát tip
:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru