Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdy jindy

06. 05. 2009
0
5
883
Autor
Mončičák

Asi bych sem neměla psát, že se mi to nějak moc nelíbí, co?:-)) Ale přidávám to, protože mě zajímají vaše názory.

Ptát se prý nemáme

na to, co vidíme sami

na to, proč děláme

všechno tak zkrátka - mezi námi

se postavila zeď

je v trpném rodu

Kdy jindy než teď

bojovat za svobodu

 

pálící oharky, zbytky v duši

když všichni včetně nás zůstali hluší


5 názorů

blbjenka
06. 05. 2009
Dát tip
vidím náznak myšlenky. škoda že zůstalo jen u náznaku :)

Rajmund
06. 05. 2009
Dát tip
Můj názor je ten, že kdosemoctpáatakdále. Promysli si důkladně vztahy mezi emocemi a estetikami, třeba ztoho něco vzejde:-)

pupin
06. 05. 2009
Dát tip
zajímalo by mě,proč se to ti nelíbí? Ne mě působí motivačně,burcovačně,ale unaveně burcovačně

Ále, kdybys viděla, co místy dovedl vypotit takový Kryl - a to byl nějaký tvůrec protestsongů! :)... Oproti tvému druhému dnešnímu počinu (jakási Márinka či co to bylo) jde o krok kupředu. Udrží myšlenku, víceméně i rytmus, podařilo se vplést i češtinsky příjemnou "zeď v trpném...". Já jsem spokojen. a že je to celé příliš naivní? Že rýmy stojí za starou bačkoru? co na tom - začátek řemesla je právě takový. A bez řemesla ten zbytek, co pak z toho dělá umění, nezvládne nikdo. Čili bod kladný .)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru