Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec

01. 09. 2001
4
0
719
Autor
SOLD_OUT

Ve znamení stínu

všepronikající noci

snů bez spánku

a zbabělých paprsků

co hledají slunce

žiješ

 

Bez poznání bolesti

bezbožného uctívaní

snů bez ideálů

a smrtelných křečí

co hrdě odmítneš

zemřeš

 

Konec je jenom

začátek nového

světa

utrpení

citů

bez příčin

bez záminek

bez důvodů

bez předurčení?

 

Konec je

pouze jeden

a všechno ostatní

je jen lež

co tě má

uklidnit

aby ses ho

vůbec dočkal

 

...


Merlita
03. 09. 2001
Dát tip
Bezbožné uctívání snů a ideálů už mám za sebou, snění se nelze oddávat příliš často. Návrat do reality ubíjí... Bez užívání zase není život k žití, ale k přežívání! Ta poslední sloka mi nejde k tvému naturelu? Copak??? Nemění to nic na tom, že se mi ta básnička opravdu líbí. Moc.

Mirulka
02. 09. 2001
Dát tip
Jako uvaha je to na velikej TIP,jako basen to stoji za h.... Za myslenku a uvahu nad ni mas jeden teratip.... Jo,to slovo vsepronikajici mi vykloubilo celist z pantu...:-)

Amanda
02. 09. 2001
Dát tip
Hmmmm dela cest svemu nazvu, diky za ten pocit a tu atmosferu! !*****!

SOLD_OUT
02. 09. 2001
Dát tip
Mirulka: že je to v kategorii lyrické nerýmované přece vůbec neznamená, že to musí být jenom nějaká bezmyšlenkovitá neříkanka (opak říkanky :o) ), klidně to může být úvaha ... já díla zařazuju podle formy, ne podle obsahu! A k tomu všepronikající ... když sem to psal, hned jsem si vybavil Cavaleru :o))) Amanda: ten pocit a ta atmosféra jsou úplně strašný! Spíš bys mi měla nadávat :o)

Krel
02. 09. 2001
Dát tip
nádhera!! Tak tohle znám až moc dobře...nemám slov..!**!

Semipalakva
01. 09. 2001
Dát tip
hm.-..jako by to bylo věnovaný mně

Diana
01. 09. 2001
Dát tip
Zajímavé

dablik008
01. 09. 2001
Dát tip
moc pekna uvaha...

Albireo
01. 09. 2001
Dát tip
Pro mne skeptika příliš mystické. Ale máš právo na svůj názor.

des_te_meer
01. 09. 2001
Dát tip
hodne se mi to liibii ....... hlavne prvnii dve sloky.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru