Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čertova nevěsta

10. 05. 2009
1
1
1227
Autor
Sanelma

Vraž do mě šém až zajde slunce, se světlem si nehraju. Sako si nechej, chlad pod tričkem mi připomíná, že mě dnes ještě bude třeba. Cítím své tělo a jsme tři. A ještě je nás málo.

Pokud chceš pít všemi otvory. Miluju lepkavost zaschlého vína, miluju natrhlé krajky a noční město.

 

Neptej se, a lichotky nech zvětrat v půllitru ohraných klišé. A nech si své básně, oči mi těkají jak zavřené opici před experimentem. Buď mříží v nonstopáči s otvorem tak akorát pro mé tělo. Dokresli kulisy neřesti a začni hrát. Je nejvyšší čas!

 

Ostych hoď koše, uvolni košili, budeme zlobit.

 

Nechci se rozhlížet, nestojím o rozhled, pluji si na vlně, kde není místo pro dva.

 

Nespěchám, počkám si, trestné body se ti třpytí v očích, drzé ruce a černá duše, pojď se mnou ven...

 

Kolik mě bude stát noc s čertem, kterého nikdy nedostanu?

Bezrozměrná noc.

 

Víno mám ve vlasech a z popelu fousy, nemluv. A nebudu hodná!

 

Nemám chuť na oběd a plavat půjdu sama, kytky mám v plicích a polibky mi kradou povrch těla. Něžná slůvka mi svazují hrudníček. Ještě jsem nedospěla!

 

Schovej si dárečky a sleduj mě, jen když se nedívám.

Nebaví mě předvídatelné. V oleji na stole ti prokluzuji mezi chapadly chtíče. Chci tě!

 

Hřej mě, dokud nám vře krev, zlob, dokud je surovost sexy, chyť si mě, jestli ti v plicích taky čerti nehrajou mariáš, tahej mě za vlasy, dokud se neprohnu jak napjatý luk a střílej!... dokud mám devět životů a fousky od mlíka


1 názor

Čumák
07. 02. 2010
Dát tip
ahoj :) to je pěkně dekadentní :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru