Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

protest

12. 05. 2009
0
6
981

toto dílo naše posádka s láskou papouch

My posádka nám přijít dost zvláštní, že se sem zalogujeme jako staronový autor a když na chatu požádáme o radu, jak na odstavce jednoho ze zajetých autorů (papoucha), tak se nám vysměje a je velmi vstřícný a inteligentidebilně vtipný.

Tímto mu velice děkujeme za pomoc i za vyhození z chatu.

Taky Tě oblibujeme, tragikomiku
naše posádka reloaded

p.s.: tento přístup jistě motivuje nové autory k tomu, aby přispívali na Písmáka...

6 názorů

Nechci se mejlit, ale tohle nemá s původní posádkou lautr nic společnýho...

papouch
12. 05. 2009
Dát tip
nevím, kdo přilítl na chat a msíto pozdravu všechny nazval "volodroidi" na hrubý pytel... A proč to cpeš proboha do arény?? Proč na to proboha chceš hlubší kritiku?? Jak staronový autor bys snad měl vědět, co se dává do Arény a jaké jsou kategorie na Písmáku... Pak se nediv, že kritici na svou funkci rezignovali.. nebo snad, jako staronový autor, nevíš, jak to na Psímáku funguje? ... (či snad "mělo by fungovat.." :))

papouch
12. 05. 2009
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))))

sémanticko-ironická vložka nám bohužel neporadí, jak vytvořit odstavec jinak je vidět, že vlezdoprdelství a obhajoba zajetých autorů nevymizela...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru